Jedan od najpoznatijih mirisa Dolce & Gabbane, kultni The One opet je zvezda beauty linije italijanskog dua koji je odlučio da obnovi slavni parfem koji je sada dostupan i kao Eau de parfum, odnosno parfemska voda.
Ovim povodom je snimljena i reklamna kampanja koju potpisuje Brigitte Lacombe. Za zaštitno, promo lice parfema izabran je 45-godišnji zgodni glumac Matthew McConaughey, dok mu društvo prave njegova preslatka deca - ćerka Vida i sin Levi.
Najnovija verzija parfema The One osvojiće sve svojom voćno-drvenastom kompozicijom koju čine gornji tonovi grejpfruta, korijandera i bosiljka, u baznim notama su se našle note duvana i kedrovine, dok srce kompozicije čini đumbir, kardamom i cvet narandže.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti