Glavne junakinje reklamne kampanje su modeli Charlotte Free, Kitty Hayes i Stella Lucia, koje su nalik nimfama pozirale u prirodi. Kao statement komad nosile su raznobojne torbice koje će biti novi hit među predvodnicama trendova.
Očekujte puno izvezenog cveća, prošivenih prolećnih jakni i suknji od prevrnute kože u bojama bombona...
U ulozi fotografa, kao i obično, našao se sam Karl Lagerfeld, kreativni direktor ove kuće, dok je odeću i kombinacije do savršenstva uredila njegova prijateljica Carine Roitfeld.
Kao i uvek do sada, Karl je to izveo na najbolji mogući način, zato ne propustite da pogledate fotografije iz ove kampanje.
izvor: buro247.hr
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti