Tokom prošle godine, primetili smo jedan značajni trend u čitavoj modnoj zajednici: dizajneri, modni blogeri i brendovi su počeli da podstiču žene da prihvate svoje telo i nose ono što im se sviđa!

Portal za online prodaju garderobe širom sveta, Amazon Fashion je otišao korak dalje kada je snimio kampanju pod nazivom #IWishICouldWear koja je dobila veliki odjek širom sveta... 

Naime, kampanja je nastala sa ciljem da se ženama podigne samopouzdanje i promoviše različitost, a ne ukalupljen izgled, koji nam je mahom servirala modna industrija. Pored toga, kako su nam rekli iz Amazona: "Stil je nešto što nema veze sa vašom težinom, visinom i bojom kože".

Kampanja je predstavljena na Youtube kanalu i Facebook stranici Amazon Fashion, a izazvala je pravo oduševljenje na društvenim mrežama.

U njoj se pojavljuju tri žene: britanska modna blogerka Marsha Campbell, aktivistkinja koja se bori za uvođenje plus size u modnu industriju Ana Pizarro i albino manekenka Ingrid Behague Sockeel.

One su nasumično odabrale tri dame sa Twittera koje imaju problem sa stilom, kako bi im dokazale da mogu sve da ponesu. Ključno je bilo da zaborave na one uobičajene fraze koje su svojstvene svim ženama: Volela bih da nosim.... I da se prepuste uživanju i biranju komada!

Amazonova kampanja ohrabruje žene da izbace tu frazu iz svog rečnika i da se konačno odvaže da ponesu svaki trend koji im se sviđa- bez obzira na vrstu tela, oblik ili neki drugi odlučujući faktor.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija