Barbie spada u kultne simbole 20. veka. Ultimativnu lutku koju su devojčice (među njima su bile i skoro sve dame iz ELLE redakcije) obožavale da oblače, šetaju, voze i drže na natkasi iznad kreveta, na dohvat ruke.

Međutim, već više od 10 godina, Barbie je izgubila svoj primat ustupajući mesto nekim novima lutkama poput Bratza, iako je ona sama pretrpela nekoliko uočljivih, velikih promena.

Barbie nije više najzgodnija u svetu lutaka, ne nosi isključivo štikle iako redovno inspiriše raznorazne umetnike. Pa skoro smo videli da je Moschino kompletnu jednu kolekciju posvetio prepoznatljivom Barbie izgledu koji uključuje natapiranu, plavu kosu i odeću u svim nijansama ružičaste...    

Kompanija Mattel koja je osmislila i patentirala ovu slavnu igračku, sada je ipak napravila možda i najveći korak u svom poslovanju, kreirajući nekoliko različitih tipa Barbika koje su sada sličnije oblinama pravih, prosečnih žena.

Nove Barbie lutke dolaze u četiri body verzije: originalnoj, visokoj (plus tall), zaobljenog (curvy) i niskoj (petite). Sve ove Barbike su dostupne u čak 7 različitih boja kože, 22 boja očiju, 30 boja kose, 24 frizure i 14 različitih karakteristika lica.

Ovaj veliki korak za Barbie je ispratio i magazin TIME koji je Barbiku iz nove edicije stavio na naslovnicu svog najnovijeg broja. U tekstu Time magazina stoji da se Mattel odlučio na ovaj korak u želji da se približi milenijum mamama koje su budući kupci njihovih lutaka, ali i sa ciljem da se sruši loša reputacija koja prati super-skinny lutke.

"Verujemo da dugujemo svim devojkama i roditeljima ovaj spektar figura i formi, jer se pojam lepote menja i super-skinny više nije prihvatljiv, niti poželjan. Nove Barbike predstavljaju realnije, prave žene." - Evelyn Mazzocco.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija