Danas nam je Burberry servirao prilično radikalnu promenu: odustajanje od standardnog kalendara i kreiranje sopstvenog! Naime, umesto da prikaže 4 puta godišnje svoje nove kolekcije (spring/summer i autumn/winter, za oba pola), brend će od ove godine prikazivati samo dve prezentacije sa obeležjima "Februar" i "Septembar". Takođe, novina je i u domenu prodaje. Umesto da čekamo 6 meseci da se ta ista odeća nađe u prodavnicama brenda, kolekcije će moći odmah da se kupe putem online shopa ali i butika u kom će se naći odmah nakon revije!
“Ova promena će nam dati priliku da ostvarimo bližu saradnju i odnos sa našim klijentima," izjavio je Bailey.
#Burberry odluka je došla u trenutku kada se sve veći broj modnih kuća okreće ka inovativnijim i drugačijim prezentacijama kolekcija.
“Problem nije u tome što se danas sve nekako brže odigrava, već u činjenici da prvo ostvarimo komunikaciju i prikažemo kolekcije, ali tek kasnije naplatimo sve što smo uradili. Veliki je jaz između te dve stvari. S druge strane imamo megalomansku proizvodnju, stvaramo previše stvari i prosto moramo da usporimo ako želimo da opstanemo. Mislim da je ovo izazov jer se danas sve nekako dešava instant, i digitalni svet kroji ceo sistem, ali mislim da možemo daleko pametnije da poslujemo s ovim sistemom. Ukoliko odmah nakon prezentacije učinimo da ti isti proizvodi budu dostupni, mislim da će klijenti biti srećniji, to mi ima smisla," rekao je Baiely u intrevju za portal Business of fashion.
"Revije iziskuju toliko energije, posla i truda - bilo da idu uživo, da ih šeruju i dele ljudi preko Instagrama, svi o njima pričaju nekoliko dana nakon njih, a onda ljudima kao da neko zalupi vrata pred nosom izjavljujući 'a sad zaboravite na ovu kolekciju jer će u prodavnicama biti dostupna tek za 6 meseci', zar vam to zvuči normalno?"
Burberry je inače jedan od lidera u svetu brendova, modna kuća koja je i poslednju kampanju za proleće / leto snimila uživo na Snapchatu pa je sasvim moguće da će je u ovoj promeni pratiti i ostale kuće.
Ko zna možda je sledeći FW stvarno poslednji koji ćemo gledati u onoj staroj, standardnoj formi? Kakav je vaš stav? Da li je stvarno došlo vreme da klasične revije i prezentacije postanu stvar prošlosti?
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti