Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Burberry uvodi radikalne promene koje bi mogle da napišu novo poglavlje u modi

Burberry kroji sopstveni kalendar!

  Izvor: foto: Dazed Fashion Instagram

Danas nam je Burberry servirao prilično radikalnu promenu: odustajanje od standardnog kalendara i kreiranje sopstvenog! Naime, umesto da prikaže 4 puta godišnje svoje nove kolekcije (spring/summer i autumn/winter, za oba pola), brend će od ove godine prikazivati samo dve prezentacije sa obeležjima "Februar" i "Septembar". Takođe, novina je i u domenu prodaje. Umesto da čekamo 6 meseci da se ta ista odeća nađe u prodavnicama brenda, kolekcije će moći odmah da se kupe putem online shopa ali i butika u kom će se naći odmah nakon revije!

“Ova promena će nam dati priliku da ostvarimo bližu saradnju i odnos sa našim klijentima," izjavio je Bailey.

#Burberry odluka je došla u trenutku kada se sve veći broj modnih kuća okreće ka inovativnijim i drugačijim prezentacijama kolekcija. 

“Problem nije u tome što se danas sve nekako brže odigrava, već u činjenici da prvo ostvarimo komunikaciju i prikažemo kolekcije, ali tek kasnije naplatimo sve što smo uradili. Veliki je jaz između te dve stvari. S druge strane imamo megalomansku proizvodnju, stvaramo previše stvari i prosto moramo da usporimo ako želimo da opstanemo. Mislim da je ovo izazov jer se danas sve nekako dešava instant, i digitalni svet kroji ceo sistem, ali mislim da možemo daleko pametnije da poslujemo s ovim sistemom. Ukoliko odmah nakon prezentacije učinimo da ti isti proizvodi budu dostupni, mislim da će klijenti biti srećniji, to mi ima smisla," rekao je Baiely u intrevju za portal Business of fashion.

"Revije iziskuju toliko energije, posla i truda - bilo da idu uživo, da ih šeruju i dele ljudi preko Instagrama, svi o njima pričaju nekoliko dana nakon njih, a onda ljudima kao da neko zalupi vrata pred nosom izjavljujući 'a sad zaboravite na ovu kolekciju jer će u prodavnicama biti dostupna tek za 6 meseci', zar vam to zvuči normalno?"

Burberry je inače jedan od lidera u svetu brendova, modna kuća koja je i poslednju kampanju za proleće / leto snimila uživo na Snapchatu pa je sasvim moguće da će je u ovoj promeni pratiti i ostale kuće. 

Ko zna možda je sledeći FW stvarno poslednji koji ćemo gledati u onoj staroj, standardnoj formi? Kakav je vaš stav? Da li je stvarno došlo vreme da klasične revije i prezentacije postanu stvar prošlosti?

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity