PETA zaista ne preza od načina na koji će svetu ukazati šta potrošači odeće i aksesoara od kože zaista kupuju, a ovom više nego direktnom porukom otvorili su oči i onima koji ih pred tužnim činjenicama zatvaraju godinama.
Briljantnu akciju koja ukazuje na pravu sliku proizvoda od životinjske kože, PETA je izvela u saradnji sa Ogilvy & Mather Advertising Bangkok.
U najpoznatijem šoping centru u Bankoku postavili su lažnu prodavnicu sa luksuznim proizvodima od kože, jaknama, tašnama, novčanicima, rukavicama.
Koža je bila prava, a ono što se nalazilo sa unutrašnje strane bila je takođe prava i zastrašujuća istina koju krije privlačna spoljašnost ovih proizvoda.
Iako su mnogi prokomentarisali da je ova reklama ipak preterana i brutalna, brutalnost ne manjka ni onima koji proizvode sve te fantastične kožne komade, te moramo da prihvatimo da koliko god da je jeziva, krajnje je realna, jer istina boli.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti