Do 2019. godine video klipovi obuhvatiće 80 posto sadržja na internetu, tvrdi Cisco - kalifornijski gigant koji se bavi modernom tehnologijom.

Da li je ovo istraživanje došlo do velikih modnih kuća ne znamo, ali je očigledno da su svetski brendovi koji diktiraju trendove shvatili prednost reklamiranja putem video poruka i on-lajn klipova, pa tako neki od njih imaju i na milione pregleda.

Kako neke od ovih reklama izgledaju, reklo bi se da su milioni uloženi i u njihovo snimanje.

Naročito kada uzmemo u obzir da režiju potpisuju poznati holivudski režiseri, u istima ne manjka ni poznatih glumaca, ili recimo u slučaju misterioznih najava Lemonade albuma od Beyonce, gde se već u nekolicini kadrova mogu videti pregršt ekstravagantnih i skupih kreacija koje potpisuje čitava plejada poznatih dizajnera: Roberto Cavalli, Zana Bayne, Gucci, Hood by Air, Marc Jacobs, Baron Hats, Neil Barrett. Ni vrhunski urađena režija u ovim spotovima, sigurno nije koštala manje.

Što je donekle i razumljivo za svetski poznate muzičare, koji se već decenijama utrkuju u ovom okršaju koji podrazumeva zanimljiv, efektan, drugačiji i zapanjujuć video sadržaj, ponekad toliko dobar, da samu pesmu, pa i izvođača stavlja u drugi plan.

Međutim, u ovoj trci odnedavno su i modni brendovi, a mi vam predstavljamo 7 fantastičnih video ostvarenja od kojih su neki pravi mali filmovi i to zaista vredni gledanja!

Dolce & Gabbana

Adidas

Louis Vuitton

PageBreak

Chanel

Outlaw Moscow

Gucci

Kenzo

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija