Do 2019. godine video klipovi obuhvatiće 80 posto sadržja na internetu, tvrdi Cisco - kalifornijski gigant koji se bavi modernom tehnologijom.
Da li je ovo istraživanje došlo do velikih modnih kuća ne znamo, ali je očigledno da su svetski brendovi koji diktiraju trendove shvatili prednost reklamiranja putem video poruka i on-lajn klipova, pa tako neki od njih imaju i na milione pregleda.
Kako neke od ovih reklama izgledaju, reklo bi se da su milioni uloženi i u njihovo snimanje.
Naročito kada uzmemo u obzir da režiju potpisuju poznati holivudski režiseri, u istima ne manjka ni poznatih glumaca, ili recimo u slučaju misterioznih najava Lemonade albuma od Beyonce, gde se već u nekolicini kadrova mogu videti pregršt ekstravagantnih i skupih kreacija koje potpisuje čitava plejada poznatih dizajnera: Roberto Cavalli, Zana Bayne, Gucci, Hood by Air, Marc Jacobs, Baron Hats, Neil Barrett. Ni vrhunski urađena režija u ovim spotovima, sigurno nije koštala manje.
Što je donekle i razumljivo za svetski poznate muzičare, koji se već decenijama utrkuju u ovom okršaju koji podrazumeva zanimljiv, efektan, drugačiji i zapanjujuć video sadržaj, ponekad toliko dobar, da samu pesmu, pa i izvođača stavlja u drugi plan.
Međutim, u ovoj trci odnedavno su i modni brendovi, a mi vam predstavljamo 7 fantastičnih video ostvarenja od kojih su neki pravi mali filmovi i to zaista vredni gledanja!
Dolce & Gabbana
Adidas
Louis Vuitton
Chanel
Outlaw Moscow
Gucci
Kenzo
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti