Donatella Versace, la mama italijanskog brenda je ovog puta želela nesto prirodniju i realniju kampanju.
U razgovoru za New York Times je izjavila: Ovaj editorijal sam zamislila kao prekretnicu za Versace. Do sada je ovo bio brend pretežno za crveni tepih. Ali ja sam poželela da i dnevna odeća bude tako snažna. Razumete, ove mlade žene su zvezde! Ona drži pod kontrolom svoj posao i porodicu a moda je sastavni deo njene svakodnevice. Mislila sam da je bitno da se pokažu različiti ali realni životi. Da ne bude uvek to neka namontirana lepa iluzija."
Pored lepe Gigi u kampanji se pojavljuje i Karlie Kloss koja takođe glumi Versace mamu.
Fotograf kampanje je bio Bruce Weber sa kojim već neko vreme sarađuje italijanska kuća.
foto: Instagram/_livefashionista
Priredila: Dunja Sabljić
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti