U odsutnom istorijskom trenutku u kojem mržnja, zidovi, nove podele i strah odnose prevagu, kultni italijanski denim brand DIESEL kroz atraktivne fotografije i seriju globalnih akcija #maklelovenotwalls u prolećnoj kampanji ruši mentalne i fizičke barijere koje nas razdvajaju, a kako bi svetu poslao poruku jedinstva u ljubavi.
„Diesel želi da sruši sve zidove kako bi dokazao da je svetlije i uzbudljive sutra moguće! Naš brend se snažno bori protiv mržnje i više nego ikad to želimo da poručimo svetu“, objašnjava umetnički direktor Nicola Formichetti.
“Ljubav i zajedništvo su od presudne važnosti u stvaranju društva u kojem bismo želeli da živimo i budućnosti kakvu zaslužujemo!“
Posvećen raznolikosti i zašiti prava pojedinaca širom sveta, legendarni američki umetnik i fotograf David LaChapelle u saradnji sa Formichettijem ruši barijere i to doslovno u komunikacijskoj platformi koju je razvio Anomaly Amsterdam.
DIESEL se obračunava sa ZIDOM, simbolom razdvajanja, rušeći ga, ne bi li stvorio snažnu priču kroz atraktivne fotografije. Dieselov ljubavni tenk ruši zid ispaljujući srca, pretvorivši simbol razdvajanja u radosno okruženje ispunjeno cvećem, ljubavlju i slobodom. Samo na ovaj način možete biti slobodni i verni sebi, slobodni da volite koga želite.
“Od naše David LaChapelle kampanje koja prikazuje dvojicu mornara u strastvenom poljupcu 1995. godine pa do danas, DIESEL je uvek pomerao granice i to nastavlja i danas. Potrebno je imati muda da biste rušili granice u trenutku kada teror ponovo deli ljudi dizanjem zidova širom sveta“, izjavio je Renzo Rosso, osnivač Diesel-a.
Simbol kampanje, tenk na naduvavanje u duginim bojama od danas će širiti poruku ljubavi na ulicama Londona, a zatim će ga videti stanovnici Milana, Šangaja, Njujorka, Berlina i Tokija. Vojni simbol oslobođen ratne namene – TENK uz malo DIESEL magije pretvoren je u simbol NADE. Mašina koja nas je nekad razdvajala, sada nas ujedinjuje.
Glavna zvezda kampanje koju prati i kratak film u režiji Davida LaChapelle-a je baletski igrač Sergei Polunin, a za muzičku temu zadužena danska pop zvezda u usponu Alex Vargas sa pesmom “Higher Love”. Među junacima kampanje su i umetnik Stefan Meier čije su ilustracije deo pratećih kolaža, transsexual model Laith de la Cruz; androgeni queer artist Karis Wilde; 2016 parallel & horizontal bar dobitnik srebrne olimpijske medalje Danell Leyva; make-up artist i drag star Raja kao i transgender model Octavia Hamlett.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti