Pre samo nekoliko meseci, dva američa giganta našla su se na suprotnoj strani. Razlog je bila tužba koju je Carolina Herrera podnela protiv konkurentske kuće nakon što je njen brend napustila Laura Kim, prešavši u Oscar de la Rentu. Naime, kada je prošle godine objavljeno da će Laura Kim i njen kolega iz Monse brenda, Fernando Garcia naslediti Petera Coppinga na mestu kreativnog direktora Oscara de la Rente, malo ljudi je znalo da je Laura na početku 2016., postavljena za potpredsednicu i glavnog konsultanta Caroline Herrere.

Kimin nagli odlazak, Carolina je odlučila da naplati nakon što je već neko vreme Lauru pripremala da je nasledi, dajući joj priliku da pod okrljem kuće razvija sopstveni brend Monse. To je posebno postalo izgledno kada je Kim doprinela da CH u 2016. godini bude jedna od najuspešnijih modnih kuća.

Da im je tužba donela samo negativan publicitet shvatile su obe kuće koje su na kraju odustale od suđenja, spustivši ratne sekire! Ko je izašao iz ovog jači? Ako nas pitate - Carolina!

Poznata kreatorka koja je poslednjih nekoliko nedelja u žiži javnosti nakon što je njenu kreaciju obukla Melania Trump na inauguracijskom balu je uspela da ostane verna ženstvenoj silueti i modelima koji je ističu. Njena najnovija kolekcija je bila toliko eterična, pročišćena, damska i moderna da bismo nosili svaki model!

Kada su u pitanju pojedini komadi odeće, mogli bismo reći da su suknje i košulje dominirale kao vodeći komadi kolekcije. U pitanju su mahom bile flanelske suknje A oblika koje se nose 5 cantimetara ispod kolena ili do polovine lista na nozi.

Zatim plisirane koje je Carolina najviše kombinovala sa strukiranim košuljama koje krasi kragna stilizovana sa plišanom, trakastom mašnom, ležerno zavezanom tik do kragne. Dakle, još jedan klasik u redovima za sezonu jesen/zima.

Tonovi su zagasiti, od sive, preko one bordo i tamno sivoplave, zatim prljavo roza nijansa, ali i neizostavna teget. Mašne, naročito one koje se vezuju oko okovratnika na košulji, glavni su detalj. Pliš i koža dominiraju po pitanju obuće koja nije naročito upečatljiva, jer akcenta je na samoj silueti i modelu.

Isto važi i za beauty departman, bez ikakvog isticanja preteranog. Zalizana kosa pokupljena je u niske repove, dok je make-up takođe vrlo sveden i to na zemljane i prirodne tonove.

Dok je Carolina bila na nivou, Oscar je... pa sad. Ne bismo da kritikujemo ali nekako nam se čini da se Monse pogubio. Jer, dok većina naslednika pokaže štrebersko znanje i duboko zaroni u arhivu brenda (Raf za Calvina, Wang za Balenciagu) Monse dvojac je u Oscar de la Renta estetiku uneo estetiku sopstvenog brenda.

Da, primarne siluete su bile prepoznatljive za Oscara, ali razlike su i te kako vidljive. Rezultat je bio bledunjava kolekcija te je ostao utisak da je kuća koja je iz sezone u sezonu slavila ženstvenost u svoj svojoj lepoti, kako krojevima, tako i bojama i materijalama, za jesen/zimu 2017., prilično podbacila.

Jedini wow momenat je bio rezervisan za haljine korsetnog gornjeg dela i pufnaste, krinolina suknje koje su nas podsetile na onu gracioznosti i lepršavost koja je krasila Oscarove haljine.

Beauty je bio svež, urban i sveden - svetao ten, zalizan rep, balzam na usnama i naglašene oči koje su našminkane senkama u neon nijansama ljubičaste, ružičaste, narandžaste i plave.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/