Predstaviti Matthewa Williamsa kao modnog dizajnera bilo bi nepravedno. Kroz njegov rad i kreativni razvoj slika o njemu proširila se u mnogo veću i inspirativniju priču. Posedujući znanje proizvodnog procesa i ambiciju koju je stekao kao skejter klinac, inspirisan supkulturom u kojoj je rastao otpočeo je svoj razvoj kao dizajner.
Nakon nominacije za LVMH nagradu njegova ženska modna linija Alyx uzletela je svemirskom brzinom. Ovaj njegov projekat, najintimniji do sad, nosi brend sa imenom njegove dvogodišnje ćerke i odslikava njegov lični razvoj kroz vreme, kao i misao o modi i želju da old school bude new moment.
Natural Order fall/winter kolekcija pravljena je pod jakim uticajem sećanja na detinjstvo: vintage majice sa printom starih Camel cigareta, grafike iz njegovog skejterskog perioda, majica sa natpisom Fuck you koja, kada se savije, šalje potpuno nevinu poruku Natural Order. Jasno je da se Matthew igra skrivenim porukama koje interaktivno upućuju u kom smeru društvo treba da pogleda.
Kako su iskustvo, emocije i lifestyle postali moto modernog potrošačkog društva, Williams svojim dizajnom omogućava pratiocima da lične stavove prikažu kroz njegove modele. Njegova misao na nekom drugom dobija možda drugačije značenje, ali šalje uvek jasnu poruku: „Moda je ono što si ti.“
Njegova supruga je, noseći i prilagođavajući muške modele njegovih prethodnih kreacija, uticala da Alyx kao ženski brend dobije notu ženstvene neobavezne siluete, neopterećujući zavodljive. Roller coaster - kaiš jeste deo kolekcije koji je privukao najširu pažnju.
Pantalone koje podsećaju na radničku odeću, sa srebrnim kapicama sa upaljača prikačenim na zadnje džepove, deluju kao da su hiljadu puta obučene i bude neku dozu nostalgije dok pričaju sasvim novu i modernu priču.
Modni univerzum postao je krajnje surov i zahtevan. Svi koji su proveli više od jedne sezone radeći i stvarajući u njemu, znaju da je vreme jedino čega u modi nema i da je ono jedino potrebno. Matthew je to shvatio i odlučio da se zadrži i pošalje poruku.
U saradnji sa Nickom Knightom i Paulom Hetheringtonom napravio je seriju kataloga i filmova prikazujući misao i osećaj svih kolekcija. Molly Bair jedna je od akterki. Matthew sve svoje divne komade nije stvorio preko noći pokušavajući da prestigne vreme, već je strpljivo prateći svoju viziju razvijao Alyx do nivoa uspešnog brenda.
Sada ima dosta projekata i ciljeva, a ispred svih je taj da zadovolji najstrožeg kritičara - samog sebe.
Piše: Jasmina Šupeljak
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti