Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Demna Gvasalia: Povlačim se iz klasičnih revijskih prezentacija, vreme je da svoju modu predstavim na neki drugi način!

U vremenu kada se velike modne revije dešavaju skoro pa na svake dve, tri nedelje, kreativni genije iza brenda Vetements je odlučio da celom dosadašnjem sistemu kaže : ZBOGOM!

 Izvor: foto: Instagram / fashionholics.online

U razgovoru za američki Vogue Demna je otkrio kako mu je dosadio koncept revijskih prezentacija.

„Mislim da je modnoj industriji potrebna neka renensansa, novo poglavlje. Revije više nisu najbolji način da predstavite svoju modu. Ja lično sam se i trudio da te revije učinim zanimljivim. Održavao sam ih u noćnim klubovima, zatim u restoranu, crkvi. Spajali smo mušku i žensku kolekciju, prikazivali ih van ostalih, pre vremena. Ali samo smo se vrteli u krug. Sve je to nekako bilo iscrpljujuće, zamorno. I za nas, i za publiku. Sad sam odlučio da uradim nešto tek kad osetim potrebu za tim, a ne zato što nam to nalaže tamo neki raspored. Biće to nešto nalik iznenađenju.“

Demna je inače kompletan svoj posao prošlog meseca preselio iz Pariza u Cirih, u kom se sada nalazi studio Vetements koji dizajner drži zajedno sa bratom Guramom. Zašto Cirih?

„Zato što sam promenio kompletno svoj način života. Prestao sam da izlazim po klubovima, a to sam mahom najviše radio u slobodno vreme dok sam živeo u Parizu. Cirih je za mene prirodni raj, i sigurno je jedno od najdosadnijih mesta na planeti. Ali to je ok jer nema toliko modnih zaluđenika kao u velikim evropskih gradovima koji te čine nervoznim i u stalnoj histeriji da im osmisliš nešto novo, nešto trendi. Moda isto mora da uspori, zastane. Previše je kolekcija, modela koji se lansiraju na godišnjem nivou.“

Vetements spada definitivno u brendove koji su uspeli za vrlo kratak period da osvoje modno tržište i to najviše obraćujući se direktno mladim generacijama putem društvenih mreža. Sada Demna smatra da je potrebno ceo projekat nekako umiriti, dovesti ga u stanje „veštačke kome“.

„Imam osećaj kao da smo dobili neku veliku bebu o kojoj moramo da vodimo računa. Za pet godina, ta beba je porasla neverovatnom brzinom, odrasla je. Već je devojka a ne bi trebalo da je. E moj cilj je da je vratim u one godine koje joj pristaju. Ne želim više da osmišljavam oversized dukseve sa kapuljačama. Mi smo nezavisni, ne bismo trebali da se prilagođavamo nikom! To je bila ideja na početku, bit Vetementsa i njegova lepota."

Ovakva odluka Demne nije iznenađenje ako znamo da sve veći broj dizajnera smatra kako su klasične revije prevaziđene. Gvasalia takođe smatra i da su preskupe jer neke kuće troše i preko nekoliko miliona za organizaciju revije što je po njemu bespotreban i sulud trošak.

Vetements će svoju poslednju klasičnu reviju prikazati krajem juna u svom showroom studiju u Parizu, ali to je zadnja revija tog tipa.

„Možda je Švajcarska kriva za ovaj moj potez jer vodim vrlo zdrav život. Dosta meditiram, trčim i polako postajem lucidan i prepun ideja. Mislim da je najbitnije da ostanem duhovno, metalno zdrav i da uživam u životu. Srećom pa ne zavisi ni od koga. To je najbolje od svega u Vetementsu.“   

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity