Cindy nije samo zvezda kampanje. Slavna manekenka je dizajnirala kapsule kolekciju jeansa za brend Re/Done za koju je potom snimila promo fotografije na peščanim plažama Malibua.
Cindy je priznala američkom Vogueu da u ormaru još uvek čuva one famozne jeans famerice iz Pepsi reklame iz 1992. godine, te da će ih danas verovatno nosti njena ćerka Kaia koja postaje sve uspešnija u manekenskom svetu.
Mini kolekcija koju je Cindy dizajnirala za Re/Done sastoji se od kratkih denim pantalona, zatim zvoncara visokog struka i nekoliko udobnih majica, od kojih onu s kapuljačom krasi njena fotografija iz 90-ih godina.
Za kampanju je zaslužan fotograf Sebastian Faena.
izvor: Buro247.hr
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti