Čovek koji stoji iza kultnih red carpet izdanja - Jodie Foster u odelu, 1992. i Isabelle Huppert u crnoj haljini sa kožnom beretkom, na Met gali 2017., u razgovoru za britanski Guardian pričao je o svojoj ulozi pionira među dizajnerima čije kreacije su najveće dive sedme umetnosti birale za glamurozan crveni tepih, ali i zašto smatra da je danas najbolji par glamuru, upravo disident!
Na pomen Armania većina ljudi u glavi ima sofisticiranu jednostavnost koja na trenutke može da izgleda malo i ekscentrično i futurističko, ali svakako spektakularno. Italijanski dizajner ipak nema nikakvu sumnju ko je jednim delom zaslužan za njegov uspeh...
"Mislim da dugujem dosta tom crvenom tepihu. Sve te dame koje su birale moje kreacije učinile su da Armani postane sinonim za određeni glamur: moderan, sveden, ali s mrvicom magije. Taj glamur koji sa sobom nosi crveni tepih, privlači ljude i stvara svojevrsnu magiju oko njih, ali i brendova čiji su modeli. Lično, impresioniram sam koliko je taj crveni tepih evolurirao i koliko danas igra neku novu ulogu. Od tepiha koji je bio deo velike showbiz zabave, crveni tepih je postao 'bojno polje', mesto na kome se pokreću revolucije i dešava pokret #MeToo. Definitivno živimo u vremenu gde glamur i protest idu jedno s drugim."
U nastavku razgovora, Giorgio se osvrnuo i na svoje prve saradnje sa zvezdama na crvenom tepihu: "Za mene je crveni tepih uvek bio jedinstvena prilika da razvijam nove ideje. Na početku karijere u Holivudu sam se proslavio kostimima iz filma American Gigolo u kom su glumili Lauren Hutton i Richard Gere. Malo pre tog filma, Armani jaknu je ponela na Oskarima jedinstvena Diane Keaton, 1978. Ipak, mislim da je moj nekako prelomni red carpet momenat bio sa Jodie Foster, 1992. godine. Tada je retko ko birao odela s pantalonama, ali ona se usudila i ponela to puderasto odelo u kom je izašla na bini da preuzme Oskara za ulogu u filmu Silence of the lambs."
Novinara je zanimalo i s kim najviše voli da sarađuje?
"Uf, sa puno njih. Claudia Cardinale i Sophia Loren od tih velikih diva, zatim Cate Blanchett, Isabelle Huppert, Michelle Pfeifer, Marion Cotillard, Jessica Chastain i Anne Hathaway. Od muških uvek mi je bilo prijatno da sarađujem sa Clive Owenom i Sean Pennom."
Armani je otkrio da ne može da odeva slavne ličnosti, koliko god bile poznate i aktuelne a da sa njima prethodno nije ostvario neki blizak, intiman odnos.
"Sve te žene - Michelle, Marion, Cate, Jessica su moje dugogodišnje klijentkinje ali i dobre prijateljice. Volim njihov stil ali i karakter, a to mi je kao dizajneru izuzetno važno da iza mojih modela stoje žene neizmerne snage, jakog ličnog integriteta, osobe koje su strastvene u svom poslu. Pritom, znam da su to žene koje biraju moje modele jer prate rad moje kuće, vole moju estetiku i razumeju moj smisao za modu, a ne da samo žele da ponesu neki moj model jer je IN biti u Armaniju. Tako se stvara ta veza koja traje."
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti