Moramo priznati da kada smo videli prve fotografije koje je lansirala modna kuća Kenzo sa Britney Spears u glavnoj ulozi, svi smo bili veoma iznenađeni. Čak i njeni najverniji fanovi nisu ostali ravnodušni, dok su se online mediji bavili pitanjem: Šta se desilo s licem Britney Spears?! 

Slavna zvezda našla se ispred objektiva iskusnog fotografa Petera Lindbergha, koji je očigledno magičnim štapićem poznatim i kao Photoshop, Britney "doveo" do neprepoznatljivosti. Što je krajnje netipično za rad slavnog fotografa koji ne voli da koristi postprodukciju i često naglašava koliko mu je bitan prirodan izgled kod osoba koje fotografiše.  

Gospođica Spears ne liči na sebe, više podseća na pevačicu Jessicu Simpson, nego na Britney koju poznajemo decenijama. Njeno lice je definitivno prošlo kroz razne filtere i postprodukciju. Ovaj korak je izazvao oštre komentare na Instagramu: "ličiš na Jessicu Simpson", "veoma zgodna, ali ne liči na sebe", "ko je ovo?"...

Ipak, kada govorimo o kolekciji ona obuhvata upečatljive i šarene komade, neizostavni teksas, kao i kačkete. Komadi su inspirisani modnim trendom osamdesetih godina.

Svoju prvu veliku (modnu) kampanju, pop ikona je iznela sa dozom mladalačke opuštenosti i zabave: "Kolekcija je veoma mladalačka. Zabavljali smo se dok smo bili na snimanju. Bilo mi je malo čudno, jer sam imala na sebi promiskuitetnu odeću, ali na kraju se ispostavilo da je sve ispalo kul", istakla je Spearsova. 

U nastavku pogledajte fotografije iz Kenzo kampanje sa Britney Spears u glavnoj ulozi:  

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/