Jedna od najpopularnijih dizajnerki današnjice, uspela je ono što retko kom kreatoru pođe za rukom.

Ova dama koja je pre 17 godina osnovala sopstveni brend uz pomoć giganta, grupacije Kering koja je do juče držala 50% udela u kompaniji Stella McCartney, više ne mora da pravi kompromise sa francuskim milijarderom Francois-Henrijem Pinaultom, koji i dalje drži vlasništvo nad brendovima Gucci, Saint Laurent, Balenciaga i Alexander McQueen. 

"Mislim da je ovo pravi trenutak da preuzmem potpunu kontrolu nad kompanijom koja nosi moje ime. Ova mogućnost je krucijalna u mojoj karijeri. Zahvaljujem Keringu i Francoisu i njegovoj porodici na svoj pomoći i zajednočkom radu unazad 17 godina. Bez njih Stella ne bi postojala, ovo je brend koji smo zajedno pravili. Radujem se ipak prilici da dalje nastavim sama i vrlo smo uzbuđena činjenicom da počinje novo poglavlje u mom životu."  

Ćerka člana čuvenog benda The Beatles, Sir Paula McCartneya i Linde, fotografkinje i aktivistkinje za prava životinja, još u dobi od 13 godina je pokazala interesovanje za modu, kreirajući bez bilo čije pomoći jaknu.

Nakon stažiranja kod Christiana Lacroixa i obavljanja pozicije kreativnog direktora pariske kuće Chloe, Stella pokreće sopstvenu liniju, zajedno sa Keringom 2001.

Brend koji od starta posluje po jasnim etičkim pravilima koja striktno zabranjuju upotrebu kože i krzna, trenutno ima 17 butika širom sveta, uključujući adrese kao što su Mayfair u Londonu, Soho na Menhetnu i West Hollywood u Los Anđelesu.

Za sada nije otkriveno za koliko para je Stella otkupila Keringov udeo, ali spekuliše se kako je dizajnerki finansijski pomogao u ovom slučaju njen otac, Sir Paul McCartney.   

"Ovo je pravo vreme da Stella krene sama dalje. Mi smo grupacija koja će uvek pomagati i kreativno i finansijski talente koji žele da realizuju svoje snove. Neizmerno smo ponosno na sve što je Stella zajedno sa nama postigla u periodu od 2001. Želim samo Stelli i njenom timu da see zahvalim na profesionalizmu i kreativnosti koju su nam doneli u Kering. Takođe, Stella zna da uvek može da računa na moju pomoć i prijateljstvo", stoji u saopštenju Francoisa-Henrya.

Inače sam brend Stelle McCartney je imao vrlo mali udeo u ukupnim prihodima Keringa koji je prošle godine imao najbolju godinu u svom dosadašnjem poslovanju sa zaradom od 3 milijarde i prodajom od čak 15.5 milijardi dolara!

Ispred Keringa je otkriveno da je prodaja porasla "spektakularno" u Gucciju i YSL, dok je Balenciaga postala brend sa najvećim rastom interesovanja i razvijanja.  

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/