Samo nekoliko nedelja nakon no što je Alessandro Michele predstavio Dakotu Johnoson kao lice legendarnog Gucci parfema Bloom, ubrzo je i njenu baku, čuvenog modela, glumicu i muzu Alfreda Hitchcocka - Tippi Hedren, učinio glavnom zvezdom svoje poslednje kampanje.
88-godišnja holivudska diva se snašla fenomenalno i u video kampanji koja prati celokupnu priču s foksuom na nakit i satove sa Gucci potpisom. Tu je i čitav niz ništa manje fantastičnih fotografija urađenih za časopise i on-line izdanja, ali sama video reklama svojevrsno je mini remek-delo u ovom formatu.
Naime, Tippi je dobila ulogu stare proročice, neodljivo podsećajući na Lynchovu Log Lady iz Twin Peaksa, ali u mnogo glamuroznijem maniru naravno.
Takođe, čitava atmosfera, pa i estetika, muzika, sve izuzetno podseća na Twin Peaks, što se sa druge strane sve skupa fenomelano uklopilo u samu estetiku brenda i Micheleov prepoznatljiv surealno-eklektični stil.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti