Kreativni direktor modne kuće MOSCHINO Jeremy Scott odlučio je da za potrebe slikanja MOSCHINO [tv] H&M kolekcije okupi svoje prijatelje kako bi pokazao da su pozitivnost, ljubav i različitost u srcu ove kolekcije, koja stiže 8. novembra u H&M prodavnicu u Knez Mihailovoj.
“Šta god da dizajniram, uvek mislim na svoje prijatelje. MOSCHINO [tv] H&M lookbook je kao žurka, slavi zabavu, dinamičnost, kreativnost i energiju ljudi i kolekcije”, rekao je Jeremy.
“Sviđa mi se kako je Jeremy uhvatio duh kolekcije u lookbook-u. Ona govori glasno i jasno za sve one koji vole da se zabavljaju, bez obzira na to ko su i odakle su“, izjavila je Ann-Sofie Johansson, kreativna savetnica u kompaniji H&M.
Lookbook su uradili Jeremyevi dugogodišnji saradnici - fotograf Marcus Mam i stilistkinja Carlyne Cerf de Dudzeele.
Noseći MOSCHINO [tv] H&M kolekciju visoke energije, sa sve MOSCHINO pop-glamurom, uličnim stilom i humorom, u lookbook-u se između ostalih pojavljuju i asistentkinja Jeremya Scotta kao i njegov najbolji prijatelj, direktor za odnose sa javnošću i komunikacije kuće MOSCHINO.
H&M je za Instagram Stories, Snapchat i iMessenger pokrenuo i MOSCHINO [tv] H&M GIF stikere kako bi korisnici mogli da prave vlastiti sadržaj. Pored animiranih logotipa i oznaka iz kolekcije, postoje i GIF-ovi Jeremy Scotta kako širi ljubav iz kolekcije.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti