Devet slavnih dama - Naomi Campbell, Lily-Rose Depp, Keira Knightley, Claudia Schiffer, Ali MacGraw, Vanesssa Pararis, Liz Wen, Carole Bouquet, Anna Mouglalis i jedan muškarac - William Chan, čine crno-belo set slika, odnosno portreta koje je uslikala modna fotografkinja Brigitte Lacombe.
Kampanju prati kratak opis: It is all about seconds.
"Odabrali smo sve ove ljude jer svi oni imaju razlićite godine, dolaze iz različitih kultura i imaju različita iskustva. Jedina zajednička nit im je Chanel, svi oni već odavno su deo istorije francuske kuće."
Ovo je inače prva kampanja koju je francuska kuća predstavila nakon smrti Karla Lagerfelda, ali ne i prva aktivacija kuće.
Naime, putujuća izložba Mademoiselle Prive koja trenutno boravi u Šangaju, prvi je projekat Chanela od kada je njegovo kormilo napistio nemački dizajner u februaru ove godine.
Prva Chanel revija ( ako ne računamo onu na kojoj su se modeli ali i ceo tim oprostili od Karla na PFW) koju ćemo gledati bez Karla je zakazana za 3. maj - Cruise 2020, koja će biti prikazana u Parizu.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/