Devet slavnih dama - Naomi Campbell, Lily-Rose Depp, Keira Knightley, Claudia Schiffer, Ali MacGraw, Vanesssa Pararis, Liz Wen, Carole Bouquet, Anna Mouglalis i jedan muškarac - William Chan, čine crno-belo set slika, odnosno portreta koje je uslikala modna fotografkinja Brigitte Lacombe.

Kampanju prati kratak opis: It is all about seconds.

"Odabrali smo sve ove ljude jer svi oni imaju razlićite godine, dolaze iz različitih kultura i imaju različita iskustva. Jedina zajednička nit im je Chanel, svi oni već odavno su deo istorije francuske kuće."

(Opuštena, prirodna i kao prava Francuskinja: Najbolja modna kampanja Penelope Cruz do sada)

Ovo je inače prva kampanja koju je francuska kuća predstavila nakon smrti Karla Lagerfelda, ali ne i prva aktivacija kuće.

(Valentinova najnovija kampanja: Naomi Campbell kao red carpet kraljica dok čeka u metrou)

Naime, putujuća izložba Mademoiselle Prive koja trenutno boravi u Šangaju, prvi je projekat Chanela od kada je njegovo kormilo napistio nemački dizajner u februaru ove godine. 

Prva Chanel revija ( ako ne računamo onu na kojoj su se modeli ali i ceo tim oprostili od Karla na PFW) koju ćemo gledati bez Karla je zakazana za 3. maj - Cruise 2020, koja će biti prikazana u Parizu.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/