Zahvaljujući značajnom uticaju skandinavskih modnih blogerki, kao i brendova poput sada već uveliko poznatih Ganni, By Malene Birger, Filippa K, Stine Goya i mnogih drugih, Nedelja mode u Kopenhagenu postala je središte pažnje svih modnih medija.

Što je razlog zbog koga Skandinavci žele u pravom trenutku da iskoriste ovu sveže probuđenu modnu svest.

Zato su čelnici modne inustrije u glavnom gradu Danske doneli jednu vrlo veliku, revolucinarnu i iznad svega važnu odluku: medijsku pažnju odlučili su da iskoriste na izuzetno odgovoran način, tako što će postati primer koji će usmeriti modnu industriju ka održivom principu kreiranja odeće.

Tako je juče na a otvaranju Nedelje mode bio predstavaljen trogodišnji plan održivosti, koji između ostalog podrzumeva zero waste koncept, te smanjenje emisije štetnih gasova za čak 50 odsto.

A, sada najbolja vest:

Od brendova koji žele da sudeluju na Nedelji mode u Kopenhagenu, zahteva se da u tri nadolazeće godine u svoj model poslovanja uvrste zadate parametre održivosti. Ukoliko to ne urade, neće moći da sudeluju. 

"Copenhagen Fashion Week je mesto na kome se susreću kultura i marketing i samim tim igra značajnu ulogu u skandinavskoj modnoj industriji. Zbog ovih činjenica imamo ogromnu odgovornost, ali isto tako posedujemo potencijal da kreiramo značajnu i veliku promenu u industriji. Krećući se u ovom pravcu, od jednog tradicionalnog događaja stvorićemoo početnu platformu za velike promene u modnom svetu", rekla je direktorka kopnehaške Nedelje mode Cecilie Thorsmark.