Postoje oni osmesi koji su nezaboravni. Oni koji osvetljavaju sobu, zbog kojih se svi okreću, započinju razgovore. Možete ih se setiti u svakom trenutku, čak iako ste ih videli davno, jer je taj blistav i radostan izraz utisnut u sećanje.
Nijedan osmeh u Holivudu nema takvu gracioznost, prepoznatljivost i harizmu kao onaj Julie Roberts. Glumica nagrađena Oskarom već decenijama nam privlači pažnju svojim osmehom koji je čini jednim od najznačajnijih lica u Holivudu.
Kao istinsko oličenje Joie de Vivre filozofije brenda Chopard, bilo je logično da upravo Julia Roberts bude zaštitno lice njihove nove kampanje za Happy Diamonds.
Za njegovu kopredsednicu i kreativnu direktorku Caroline Scheufele, veza sa kolekcijom Happy Diamonds započela je još 1993. godine, sa namerom da prenese ljubav prema ljudima, životu, slobodi (Joie de Vivre). Sada je ikoničnu kolekciju predstavila majka Caroline Scheufele koja je uzvikujući rekla: „Ovi dijamanti su najsrećniji kada su slobodni.“ Uokvireni zlatnom kapsulom, oni su produžetak života i impulsi žene koja ih nosi poput talismana.
Chopardovoj ljubavnoj vezi sa svetom filma zauvek se divimo. U čast ove veze, Scheufele je odabrala da proslavi ukrštajuće perspektive talentovanih umetnika kako bi stvorila kratak film za kampanju. Francuski režiser Xavier Dolan bio je direktor, a iza objektiva se našao Shaine Laverdiere-a, koji je imao zadatak da prikaže svu magiju Julie Roberts. Stilistkinja, prijateljica i dugogodišnja saradnica poznate glumice, Elizabeth Stewart, stilizovala je projekat - objedinivši Chopardov duh sa glumičinim prepoznatljivim senzibilitetom.
Vedrog duha, u razigranom plesu, Julia Roberts prikazuje Happy Sport sat upotpunjen kultnim dijamantima.
Neka vam ovaj video donese pozitivne vibracije!
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti