Lica srpskih devojaka i momaka pristuna su na revijama čuvene Victorie Beskham, zatim kuće “Burberry” pa sve do prestižne Armanijeve kampanje. Manekeni Mila Mihljačić, Alfred Kovač, Nemanja Maksić i Nevena Grmuša su imena o kojima će se tek još čuti.
Mila Mihaljčić, studentkinja prava u Beogradu sa prosečnom ocenom deset, je u Njujorku i Londonu učestovala na čak 24 modne revije od kojih kao najdražu izdvaja onu za modnu kuću „Burberry“, upravo iz razloga što je u izboru bilo preko hiljadu devojaka iz celog sveta a ona je ujedno i prva Srpkinja koja je ikada angažovana od strane ove kuće.
Victoria Beckham je Milu odabrala da ove sezone iznese njene modele na reviji svog novog brenda. Ova dvadesetogodišnja Beograđanka je u svet manekenstva ušla sa 14 godina a uporedo se bavila latino-američkim i standardnim plesovima. Pre samo nekoliko dana prestižni svetski internet portal models.com je Milu proglasio kao jednu od 10 manekenskih zvezda u usponu a modni kritičari su joj već nadenuli nadimak Mižo (Mijou).
Alfred Kovač, rodom iz Bačke Palanke, profesionalno se bavio fudbalom u Subotici kada ga je njegov sadašnji buker u agenciji Foks primetio i prepoznao njegov manekenski potencijal. Odmah nakon potpisivanja ugovora sa agencijom u Beogradu, Alfred je skrenuo pažnju svetske modne javnosti kampanjom za čuveni italijanski dvojac Dolče i Gabana. Ubrzo zatim ga je Đorđo Armani uposlio da predstavi novu „Emporio Armani“ kolekciju a kuća „Benetton“ da reklamira liniju donjeg veša. Usledilo je i učešće na revijama mnogobrojnih svetskih modnih kuća među kojima su „Etro“, „Moncler“ i „Giorgio Armani“.
Nemanja Maksić nije ni slutio da će ga životni put od barmena u jednom beogradskom kafiću odvesti na svetske modne piste. Ovaj mladić, poreklom iz Donje Borine kraj Malog Zvornika ostvario je vrtoglavi uspeh u prvoj sezoni bavljenja manekenskim poslom. Poneo je modele na revijama čuvenih modnih brendova od kojih se izdvajaju „Dior“, „Valentino“ i „Lanvin“.
Nevena Grmuša je devojka čije lice krasi naslovnu stranu aktuelnog broja italijanskog izdanja čuvenog modnog magazina „l’Officiel”. Nakon završene Karlovačke gimnazije uputila se u Beograd na studije na Filološkom fakultetu. Ubrzo nakon što je od strane svoje agencije u Beogradu predstavljenja stručnoj modnoj javnosti u Milanu, usledio je njen veliki prvi posao - fotografisanje za „Dolce Gabbana“ kampanju.
Svi oni su put do svetske slave započeli iz svoje matične modne agencije „Fox“ u Beogradu, u koja je trenutno audicija za reviju „Just Cavalli“, koja će biti održatna u junu ove godine u Crnoj Gori.
Srpski manekeni na svetskim pistama
Dokaz da Srbija zauzima sve značajniju poziciju u svetskom manekenstvu potvrđuje značajno učešće naših manekena na aktuelnim nedeljama mode: milanskoj koja je u toku i na tek završenim, njujorškoj i londonskoj.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti