Izdavačka kuća Rizzoli New York objavila je knjigu "Roger Vivier" sa više od 300 strana ispunjenih neobjavljenim fotografijama, skicama, detaljima najznačajnijih modela, kao i tekstova o ličnostima poput Inés de la Fressange, ambasadorke ove poznate marke, kreativnog direktora brenda Bruna Frisonija, direktora Musée Galliera de París Oliviera Saillarda, novinarke i noveliste Virginie Mouzat, ili glumica poput Cate Blanchett i Catherine Deneuve.

U četvrtak 25. aprila održan je party u The Saatchi galeriji na kome su fanovi brenda zajedno sa ostalim zvanicama proslavili lansiranje knjige „Roger Vivier“.

Bruno Frisoni i Ines de la Fressange prisustvovali su cocktail zabavi koju su organizovali najplaćeniji britanski model David Gandy i američki model i glumica Jerry Hall.

Vivier je kreirao prve cipele sa potpeticom poput igle 1955. za modnu kuću Dior, koje su prethodile elegantnim „choc heel“ i potpeticama „a virgola“. Njegove obožavateljke bile su Liz Taylor, Grace Kelly, Sophie Loren i engleska kraljice Elizabeta II.

Yves St. Laurent je Rogera opisao kao nekoga ko svoj rad realizuje „sa dozom šarma, opreza, finoće, i neprevaziđene poezije“, a njegove cipele kao simbol umetnosti, smisla za humor i savršenog zanata.

Trenutno, Bruno Frisoni i Inés de la Fressange rade na aktualizovanju najemblematičnijih modela brenda sa ciljem da konsoliduju Roger Vivier kao kompaniju sofisticiranih, luksuznih i savremenih aksesoara iz Pariza.

Mnoge slavne ličnosti često nose njegove modele na crvenom tepihu, a deluxe brend je pokušao da sastavi, u svojoj knjizi, najbolji materijal i izjave, u čast Rogeru Vivieru čije su kreacije zaista legendarne.

Izdavanjem knjige odato je priznanje jednom od najtraženijih brendova u svetu mode.