Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Svet bajke baleta Krcko Oraščić u reklamnoj kampanji Alene Akhmadulline

Bliži se beogradska premijera čuvenog baleta, a tim povodom se podsećamo kako je ova priča uticala i na modu…

  Izvor: foto: Promo

U Beogradu će, 22. decembra 2013. godine, u Sava centru, u 20 sati, Djagiljev art centar iz Sankt Peterburga predstaviti spektakularnu beogradsku premijeru legendarnog baleta Tchaikovskog, Krcko Oraščić, u koreografskoj redakciji Natalie Toriashvili i Jurija Andrejeva.

U naslovnim ulogama pojaviće se, po prvi put pred beogradskom publikom, baletski virtuozi Marijinskog teatra – primabalerina Olga Jesina i prvak baleta Igor Kolb.

Beogradska publika je do sada imala priliku da vidi razne verzije baleta Krcko Oraščić, ali nikada u izvođenju baletskih solista Marijinskog i Mihajlovskog teatra iz Sankt Peterburga,  kolevke ruskog baleta.

Povodom premijere jednog od najpopularnijih baleta na svetu, koji je uticao na mnoge sfere umetnosti, a među njima i modu, podsećamo se reklamne kampanje za sezonu jesen/zima 2012/13 Alene Akhmadulline.

Modna kuća Alena Akhmadullina je tokom 11 godina rada za svoje obožavaoce stvorila atmosferu bajkovitosti i čarobnosti. Omiljene bajke iz detinjstva su postale deo života odraslih u modnoj kolekciji Alene Akhmadulline. U sezoni jesen/zima 2012/2013 bajka koja je inspirisala kreatorku bio je balet Krcko Oraščić  - omiljena božićna priča iz detinjstva.

Kolekcija Alene Akhmadulline prenosi nas u magični svet lutaka, gradeći stil zasnovan na kombinaciji nežnosti i lakoće lutkarske odeće i strogosti kroja detalja vojničke uniforme – odeće Princa Krcka Oraščića.

Razvijajući tu temu, dizajner kombinuje vojnu jaknu sa epoletama, koristeći jasne arhitekturalne linije kroja, krupne detalje, kao i šare vojne uniforme. Tema strogosti i ženstvenosti naglašava se korišćenjem boja koje se kreću od zelene, braon, riđe, do boje terakote, sofisticirano ljubičaste, losos sive i  zeleno–plave.

U pravljenju modela, koji čine osnovnu ideju kolekcije, učešće su uzeli vodeći stilisti centara lepote i spa centra Aldo Coppola – stalnog partnera brenda Alena Akhmadullina.

„Na taj način naš glavni zadatak je bio da u celu kolekciju unesemo  lutkarsku temu, a da pri tome sačuvamo sve osobenosti. To smo uspeli da uradimo primenjujući četiri akcenta na celokupni makijaž: prirodna, malo vlažna koža, guste obrve, izraženo lutkarsko rumenilo, kao i blaga nijansa na jagodicama, a usne bez jakog sjaja“,  kaže šminker Aleksandr Kuznetsov (Aldo Coppola).

Stilista  Janina Kulakova (Aldo Coppola) dodaje: „Težeći da izgradimo raskošan savremeni stil, koji bi odgovarao koncepciji i atmosferi kolekcije, opredelili smo se za urednost i preciznost sa talasima prirodnog.“

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Moda

Celebrity