Devojke koje potpisuju MO Swimwear nisu samo poslovne partnerke. One su nezaustavljivi dvojac čija kreativna i poslovna energija nema granica. Često rade bez prestanka i neprestano smišljaju šta je sledeći korak za njihovu ,pre svega, ljubav, pa onda posao.
Rezultati i pozitivni komentari dolaze sa svih strana sveta gde prodaju svoje komade, a u prilog tome ide i činjenica da su svoju najaktuelniju kampanju snimale u Kaliforniji, zemlji gde su kupaći kostimi stvar svakodnevice.
Kako ste počele da kreirate kupaće kostime? Kako se rodila ideja?
Milica: Nikolina i ja samo se prvo upoznale kroz odnos dizajner - klijent u mojoj radnji i tako se na prvi pogled rodilo sad već dugogodišnje prijateljstvo. Ideja o kupaćim kostimima nastala je možda godinu dana pre nego što smo krenule, a kako je Nikolina rezident sunčanog Dubaija, jednog od najatraktivnijih letovališta, kupaći kostimi zvučali su kao jako dobra ideja. Tako smo spojile lepo i korisno, mene kao dizajnera-umetnika i nju zaduženu za biznis i prodaju.
Nikolina: Na samu ideju došle smo pre dve godine. Bile smo zajedno u Dubaiju i komentarisale smo kako je veoma teško naći dobar kupaći kostim. Kroz šalu smo rekle da bi bilo dobro da napravimo svoj brend. Počele smo iz zabave i, eto, sve je preraslo u pravi biznis.
Kako biste opisale stil svojih dizajnerskih modela?
Nikolina: Dizajnirani su da odgovaraju svakoj ženskoj figuri. Dizajn je minimalistički, a u isto vreme sofisticiran, oštar i elegantan. Podstiče vas da ipak pokažete malo kože i prigrilite obline kojima ste blagosloveni. Materijali su održivi, a resurs se koristi istom brzinom kojom se i obnavlja, kao i sama pakovanja koja su od Bambu papira. Vrlo nam je bitno da kod naših klijenata bar malim delom podsteknemo svest o bitnosti očuvanja majke prirode.
Milica: Prateći svetske trendove kako u desenima, tako i u materijalima, naše modele opisala bih kao minimalističke, jednostavne krojeve koji su ujedno glamurozni, namenjeni ženama različitih proporcija, ukrašeni detaljima od metala, rađeni od održivih materijala što je velika novina kod nas, kao i od svetlucave trendi likre sa održivom postavom i dva printa - floral i animal.
Poznato je da danas kupaći kostimi nemaju sezonu. Kakav je vaš utisak?
Nikolina: Upravo taj - leto je stanje uma.
Milica: Kada sam se bavila istraživanjem trendova, ustanovila sam da ona ipak postoji. Dakle, zaista imamo određene trendove za svaku sezonu, odabir različitih tekstualnih materijala, zatim printova, kolorita, a onda i krojeva samih kostima. To je jedno sasvim zasebno modno tržište sa drugačijom vizualizacijom, fotografijom, vrstom modela i ako ne pratite trendove i niste u toku, nećete biti ni primećeni na tom polju. Što se sezone kupanja tiče, ko voli egzotične destinacije, može nositi kostime tokom cele godine i uživati u njihovoj raznolikosti za koju se MO Swimwear dobro pobrinuo.
Vaš swimwear brend prodajete širom sveta. Koliko se razlikuju preferencije po tržištima?
Nikolina: U zavisnosti od modela - jednodelni kostimi se preferiraju u Dubaiju, dok Srbija i Evropa više vole dvodelne modele.
Milica: Kako smo još mlad i novi brend, online shop upravo nam je završen, pa što se preferenci tiče, mogla bih odgovoriti možda tek kroz godinu ili dve.
Predivno je videti dve mlade uspešne žene kako su zajedno kreirale modni brend. Opišite nam jedan vaš radni dan?
Milica: Brend je u fazi velikog zahuktavanja tako da je naš dan ispunjen od ranog jutra do kasno u noć, zapravo umesto da radimo svaka svoj deo posla, mi sad već godinu dana radimo apsolutno sve i apsolutno same. Od carine, dostave, poručivanja materijala, pakovanja i svih detalja, nadgledanja izrade, rada u samoj fabrici, silnih mejlova, organizacije slikanja, marketinga... Nadam se da će uskoro naš tim biti bogatiji za još nekoliko članova i da ćemo moći malo da se rasteretimo od poslova van struke koji zaista crpe mnogo energije.
Nikolina: Moj dan počinje jogom svako jutro, a nastavlja se na telefonu, kompjuteru i sastancima. Inače smo 24 sata aktivne. Ponekad je nemoguće da sve naše ideje realizujemo, bilo bi nam potrebno nekoliko dodatnih sati. Na kraju dana sve odluke donosimo zajedno.
Novu kampanju slikale ste u Kaliforniji. Otkrijte nam neki BTS momenat?
Nikolina: Smišljanje sa fotografom kako da skinemo Juliani, koja je bila model, gornji deo kostima.
Milica: Hmmm, sem što nam je to bilo omiljeno zajedničko putovanje i sada već uveliko omiljeni grad, ceo tim bio je savršen. Fotograf Sam bio je zaista fenomenalan domaćin jer se slikanje odvijalo u njegovoj kući, Viktorijin model Juliana je toliko lepa i draga osoba, stilistikinja Viktotija genijalna, recimo da su ta opuštenost i lepa energija uspeli da ostave naš modela bez gornjeg dela kostima.
Kakvi su vam budući planovi?
Milica: Sto se planova tiče, imamo ih na pretek, svakim danom nam se rađaju nove ideje, ali ipak bih ostavila to kao iznenađenje!
Nikolina: Neka to ostane iznenađenje.
Milice, ti si poznata i po svom modnom brendom MO Premier. Kakva je razlika u dizajniranju odeće i kupaćih kostima, šta je zahtevnije?
Milica: Najveća razlika je u obimu posla, teže je uraditi veći broj odevnih komada, naravno, počev od raznolikosti materijala, do same izrade. MO Premierom bavimo se samostalno u našoj radionici dok iza MO Swimweara sada stoji strana fabrika gde će mi posao ubuduće biti dosta olakšan.
Da li imate svoje favorite iz nove kolekcije?
Nikolina: Naravno, La Bomba. Sam naziv otkriva - to je jedan mali seksi bikini.
Milica: Imam dva favorita, ja lično volim da se sunčam, tako da biram bikini La Bomba i jedan praktičan dvodelni kupaći kostim - Carino, koje mogu da kombinujem.
Kakav savet biste dale devojkama koje žele da krenu vašim stopama?
Milica: To koliko mnogo želite nešto i koliko ste uporni i istrajni jeste odrednica koliko daleko ćete stići, a talenat i vera u sebe preduslov je da tu priču uopšte započnete.
Nikolina: Meni je majka uvek govorila da u životu mogu postići sve što zamislim. Potrebno je da se fokusiram i da nikad ne odustajem. Ne zaboravite da je sve sto sada postoji nekada bilo samo zamišljeno.
Instagram:
Web
www.moswimwear.com
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti