King Princess, Honey Dijion i Arca neka su od glavnih imena ovogodišnje #PROUDINMYCALVINS kampanje, koja je provokativna, intimna, i itekako kulturološki definisana. Sa 6 fotografa i 8 pažljivo odabranih modela, kampanja Pride 21 snimana je širom sveta i prikazuje vrlo žive, realne i senzualne kadrove.
Ideja je da Calvin Klein nastavi da jača LGBTQIA+ glasove, i to na strastven način. Zbog toga kampanja počinje snažnim video-zapisom kojim se prožimaju glasovi, emocije i pokreti učesnika dok pričaju svoje priče.
Oni slave svakog pojedinca koji im je pomogao da oblikuju, izraze i definišu svoje seksualno opredeljenje, te prevaziđu različite izazove na tom putu, a sve to odeveni u specijalnu interpretaciju klasične Calvin Klein kolekcije donjeg veša - naravno, unisex i u nestandardnim veličinama za žene i muškarce.
''Prvi put u životu me je neko istinski video, pre nego što sam sam sebe video. Bila je to druga trans žena i rekla mi je - pripadaš suknji. Tada sam shvatio da zapravo mogu da postojim onakav kakav osećam da jesam'', govore u svojim emotivnim ispovestima.
Unapređujući podršku LGBTQIA+ zajednici, Calvin Klein obeležava svoju drugu godinu partnerstva sa The Trevor organizacijom čiji je glavni cilj sprečavanje samoubistva i pružavanje kriznih intervencija za homoseksualne, biseksualne, transrodne i queer osobe. Kako ističu na društvenim mrežama boriće se svim snagama za inkluziju i toleranciju, bez davanja prostora govorima mržnje i napadima na različitosti.
U galeriji pogledajte čitavu kampanju.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti