Otkako je predstavljena CFDA Fondaciji, Fashion Targets Breast Cancer je postala moćna sila u borbi protiv raka dojke.
Od 20-te godišnjice inicijative borbe protiv raka dojke u 2014. godini, 55 miliona dolara je donirano u dobrotvorne svrhe u svetu, samo od godišnjih kampanja FTBC u kojima su učestvovale poznate ličnosti kao što su Claudia Schiffer, Kylie Minogue, Georgia May Jagger i Twiggy. Složićete se, dosta majici.
Sada 20 godina nakon te prve kampanje, Moss i Campbell su se ponovo sastale za kampanju FTBC ispred objektiva Maria Testina.
"Divno je ponovo učestovati u kampanji za Fashion Targets Breast Cancer za ovaj vrlo poseban jubilej. Od svog prvog pojavljivanja u Britaniji 1996.,kada sam se prvi put pojavila na plakatu, Fashion Targets Breast Cancer je uticao na toliko života finansiranjem bitnih istraživanja ove opake bolesti," izjavila je Kate Moss.
Campbell imao duboko lični razlog zbog kog je želela ponovo da se uključi u inicijativu.
"Nikada ne bi mogla očekivati te 1996. godine, da ću imati iskustvo iz prve ruke koliko ova opaka bolest može uticati na čoveka, porodicu i one koje volimo", rekla je ona. Za poslednjih dvadeset godina Fashion Targets Breast Cancer nas je ujedinio sve - naučnike, modele, dizajnere, majke, fotografe, trgovce. Delujemo kao moćna sila protiv bolesti, već dve decenije pružajući neverovatnu podršku inovativnim istraživanjima raka dojke, zato je bitno da ne prestanemo sada. U 2016., ja sam počastvovana da stojim sa ljudima u celoj Velikoj Britaniji, ujedinjena u uverenju da zajedno možemo dobiti ovu borbu."
Priredila: Jelena Bokić
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti