U trenutku kada u kampanjama i na naslovnicama magazina dominiraju Kendall Jenner i Gigi Hadid, otkrovenje jedne ovakve modne priče je pravo osveženje ali i pokazatelj da još uvek ima boraca protiv konstantne "prodaje" nerealnih standarda lepote.
Naime, novozelandski brend Lonely Lingerie je odlučio da iskorači van ustanovljenog šablona koji se stalno nameće modnoj industriji, izabravši 9 pravih žena, različite dobi, boje kože i oblina, za svoju najnoviju kampanju.
Iza objektiva jesenje kampanje je bila fotografkinja June Canedo, dok se za stajling pobrinula Zara Mirkin.
Za modele su odabrane balerina Anna Collins, osnivač Art Hoe Collective - Gabrielle Richardson, trans model Aurel Haize Odogbo, stilistkinja iz Njujorka Marcela Jacobina, osnivač Slutevera- Karley Scortino, umetnica Ajani Lucid, model Paloma Elsesser, dizajnerka Georgia Pratt i majka fotografkinje.
Dizajner brenda Helene Morris je sve devojke nazvala "nezavisnim ženama koje se ne srame svog tela i krajnje se osećaju srećno u njemu."
"Želim da žene prihvate svoja tela i sebe i cene svoju autentičnost."
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti