Tvoj dizajn je futuristički, iako inspirisan 90-im godinama, a kreiran da ostane bezvremen. Kako postižeš tu virtuoznost?

Hvala što vidiš u meni tu virtuoznost! Mislim da iza nje stoji dugogodišnje školovanje i eksperimentisanje sa različitim formama umetnosti. Ono što sada stvaram je manifestacija dosadašnjih životnih iskustava. Kao i većina ljudi prolazila sam kroz različite faze tokom odrastanja pa su se tako i moja interesovanja menjala. Kako sam oduvek blisko doživljavala odnos između kreiranja odeće i događaja iz privatnog života, često je stvoreni proizvod ogledalo proživljenih upečatljivih iskustava. Osećam slobodu da ovu priču gradim u eklektičnom maniru poštujući neke od bitnih kodova brenda, sve ostalo može da bude promenljivo.

8.jpg
Marko Suvić 

Nova kolekcija ''SCREAM'' je spektar boja, printova, krojeva koji gotovo euforično koketiraju sa granicama senzualnosti, ali i moći. Kakve je nova Galina žena - da li vrisak simbolizuje neku slobodu, bunt, neposlušnost?

''Vrisak'' nosi intrigrantnu ali mirnu notu, predstavila bih ga kao neko olakšanje. Kako me trenutni senzibilitet vodi zapravo ka preispitivanju slobode i eksperimentisanju sa erotikom, komadi ovog puta imaju svedeniju formu koja naglašava i grli telo. Kolekcija je nepretenciozno namenjena svakodnevnoj upotrebi i moja želja je da klijent maksimalno iskoristi kupljenu odeću. Serija predstavlja esencijalne komade u prepoznatljivom koloritu koji će u zavisnosti od prilike moći da se kombinuju za aktivnosti od jutra do mraka. Galina žena može biti bilo koja upečatljiva osoba koja hoda ovom zemljom.

15.jpg
Marko Suvić 

Rejv se vraća u modu, jesmo li u prošlosti imali predrasude da ove dve sfere ne ide zajedno, i smatraš li da je nova generacija zaslužna za njihovo ponovno ujedinjenje?

Što se mene tiče rejv je oduvek u modi, a i moda u rejvu. Kako je to deo života koji je dosta uticao na moj rad, čini mi se da su ove dve sfere doživele istinsku simbiozu još krajem osamdesetih kada se svet upoznao sa Acid House zvukom. Nove generacije oživljavaju ovo ujedinjenje!

26.jpg
Marko Suvić 

Rekla bih da ti je pomeranje granica jedan od glavnih pokretača. Na koji način si to postigla i novom kolekcijom, po čemu se ona razlikuje od ostalih, i da li postoji neki izazov sa kojim si bila suočena?

Mislim da sam ovom kolekcijom preispitala i postavila granice dok sam se primakla korak bliže komercijalnom produktu. Uzimajući u obzir da brend aktivno posluje tek oko dve godine jedan od najvećih izazova mi je opipavanje tržišta i osluškivanje potreba kupaca, kako lokalnih tako i globalnih.

1.JPG
Marko Suvić 

Možeš li da nam opišeš jedan dan u tvom ateljeu tokom pripreme ove kolekcije? Čije slike su bile na moodboard-u kao inspiracija, koja muzika se čula u pozadini i sa kim si se konsultovala u tom kreativnom procesu?

Tokom cele godine aktivno smišljam šta je naredni korak, pravim arhivu novih crteža, silueta, printova i na kraju završim sa materijalom za šest kolekcija umesto za jednu. Atelje mi je u stanu gde živim tako da se uvek osećam kao kod kuće dok radim. Dan počinje sa laganim melodičnim trensom, obožavam zvukove izraelskog dua Mythosperic Što se tiče radnog društva, u prethodnom periodu imam svog kreativnog saputnika, prijatelja Andriju, koji je ujedno i pravio kompletan vizuelni identitet za brend pa nas dvoje provodimo sate radeći na odvojenim i zajedničkim projektima.

5.jpg
Marko Suvić 

Šta nikada nećemo naći u tvojoj kolekciji?

Mislim da se sve može očekivati sem lošeg kvaliteta izrade. Mnogo mi je bitno da sve što izađe iz radionice ima dugovečnost i da kupac poželi da što duže poseduje taj komad odeće u svojoj garderobi. U poslednje dve godine imali smo kupce iz širokog spektra zemalja, od Južne Koreje preko Australije do Meksika, i za sada nismo imali nijedan povraćaj paketa ili žalbu na isti. Nadam se da će tako i ostati….

4.jpg
Marko Suvić 

Budućnost nam je ovih dana nepredvidiva, a kako je ti trenutno vidiš kao (modna) vizionarka?

Kako je profesor Miodrag Zec rekao u Utisku Nedelje: “Svet je postao mesto ogromne manipulacije”. Nepredvidivost je deo svakodnevnice, a meni je logičnije da je usvojim nego da se iznenađujem. Bilo kakvo pozitivno predviđanje bi bilo utopijsko, a negativno neprikladno, tako da ću pustiti da se stvari razvijaju svojim tokom.

Interview: Tara Đukić
Photography: Marko Suvić
Model: Merva Ibrahimović
Make-up: Marija Stošić
Assistant on set: Stevan Sremac