Kada je Maria Grazia Chiuri predstavila svoju debitantsku kolekciju za Dior u septembru ove godine, ceo modni svet je bio očaran njenom jakom feminističkom porukom koja je prožimala skoro svaki prozračan komad ove moćne i jake kolekcije. 

U njenoj prvoj kampanji za ovu francusku modnu kuću koja je nastala još početkom prošlog veka, Chiuri je nastavila svoju 'misiju' o ohrabrivaju i slavljenju žene.

Kampanja za kolekciju proleće/leto 2017 je urađena pod budnim okom fotografkinje Brigitte Lacombe i predstavljai deo mnogo većeg projekta koji nam Dior priprema pod nazivom 'The woman behind the lens.'

Glavne junjakinje ove prolećne kampanje su modeli, inače sestre bliznakinje - Ruth i May Bell koje su takođe bile zvezde skorašnje prolećne Burberry kampanje. Glavni spotlight Diorove kampanje je očito na odeći, kao i na autentičnim, jakim ženama koje tu odeću nose.

Samim tim, u fokusu nije ni lokacija, niti neka divlja životinja, niti obnaženo telo nekog supermodela kao što je u većini kampanja koje nas trenutno okružuju. Ne, u fokusu je žena i njena prirodan lepota.

Spajanjem haljina od tila i kožnih jakni sa udobnim štrikanim džemperima dobija se interesantna kombinacija tekstura i nežnih, delikatnih stvari sa malo grubljim. Maria Grazia stvara tu kreativnu dinamiku uz pomoć delikatnih, prozračnih komada i dvema bliznakinjama koje su glave zvezde ove kampanje.

Tekst: Nemanja Lalatović

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/ellesrbija/