Marc Jacobs nastavlja da piše istoriju u svojim kampanjama. Za najnoviju kampanju koja je već sada naišla na sjajan feedback na društvenim mrežama, Marc je angažovao damu koja je zapostavljena i zaboravljena u modeling svetu - 22-godišnju Winnie Harlow koja ima kožnu bolest Vitiligo.
U fokusu kampanje je kadar na kom su dve manekenke prikazane od struka na dole, od kojih jedna, Winnie ima vidljiv vitiligo.
“Pa molim vas, pogledajte ovu Marc Jacobs kampanju!! Obožavam je!!, napisao je jedan fan američkog dizajnera dok se drugi nadovezao "Volim kako Marc bira jedinstvene, prelepe modele." Inače, post fotografije već sada ima preko 30 000 lajkova i sjajne reakcije ljudi.
Vitiligo ili leukodermija je hronično stečeno oboljenje kože, koje se javlja u vidu glatkih, belih mrlja na različitim delovima tela. Ovo stanje se javlja nakon što ćelije koje stvaraju pigment u koži, ne mogu da stvore boju, odnosno ne postoje, uništene su. Pomenuta kožna bolest nije zarazna ili smrtna, a može da se javi na bilo kom delu kože.
Modeli sa vitiligom već neko vreme rpivlače pažnju u modnom svetu. Tako je Winnie Harlow napravila pravi bum na izboru za America’s Next Top Model, pre 3 godine nakon što ju je otkrila Tyra Banks putem Instagrama. Iako Harlow nije pobedila, nastavila je da se bavi modelingom, pozirajući za Desigual i Diesel.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti