Marc Jacobs nastavlja da piše istoriju u svojim kampanjama. Za najnoviju kampanju koja je već sada naišla na sjajan feedback na društvenim mrežama, Marc je angažovao damu koja je zapostavljena i zaboravljena u modeling svetu - 22-godišnju Winnie Harlow koja ima kožnu bolest Vitiligo.

U fokusu kampanje je kadar na kom su dve manekenke prikazane od struka na dole, od kojih jedna, Winnie ima vidljiv vitiligo. 

“Pa molim vas, pogledajte ovu Marc Jacobs kampanju!! Obožavam je!!, napisao je jedan fan američkog dizajnera dok se drugi nadovezao "Volim kako Marc bira jedinstvene, prelepe modele." Inače, post fotografije već sada ima preko 30 000 lajkova i sjajne reakcije ljudi.

Vitiligo ili leukodermija je hronično stečeno oboljenje kože, koje se javlja u vidu glatkih, belih mrlja na različitim delovima tela. Ovo stanje se javlja nakon što ćelije koje stvaraju pigment u koži, ne mogu da stvore boju, odnosno ne postoje, uništene su. Pomenuta kožna bolest nije zarazna ili smrtna, a može da se javi na bilo kom delu kože.

Modeli sa vitiligom već neko vreme rpivlače pažnju u modnom svetu. Tako je Winnie Harlow napravila pravi bum na izboru za America’s Next Top Model, pre 3 godine nakon što ju je otkrila Tyra Banks putem Instagrama. Iako Harlow nije pobedila, nastavila je da se bavi modelingom, pozirajući za Desigual i Diesel.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/