Čelnici firnetinskog modnog giganta Gucci shvatili su da njihovu najnoviju kolekciju muških odela u javnosti niko bolje neće predstavljati od kalifornijskog mladića pomalo podrugljivog osmeha i finih bora oko očiju sa stavom koji je imao legendarni James Dean. Tako je njihov izbor pao na tridesettrogodišnjeg glumca i multimedijalnog umetnika Jamesa Franca koji je uradio seriju modnih fotografija za kampanju pod nazivom Ceo svet je pozornica.
Inače, James Franco već nekoliko godina sarađuje sa ovim brendom. Bio je zaštitno lice muškog parfema koji je lansiran 2008. godine, a prošlogodišnju ceremoniju dodele Oskara, Franko je vodio upravo u Gucci odelu.
- Džejms predstavlja jedinstven spoj klasične elegancije i savremenog stila i ume na izrazito individualan način da iznese i najformalniji tip garderobe – objasnila je kreativni direktor kompanije Frida Gianni
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti