Pedesetšestogodišnja kreatorka Donatella Versace uspostavila je saradnju sa sve popularnijim švedskim brendom H&M, pa će se tako uskoro u prodavnicama ovog lanca naći komadi muškog i ženskog donjeg veša, ali i udobne odeće za po kući, koji će odisati stilom prepoznatljivim za legendarnu italijansku kuću.
- Kolekcija koju smo uradili za H&M predstavljaće ono što je Versace po svojoj suštini. U želji da odaberemo ono najbolje, oživeli smo neke od proizvoda iz naše arhive, ali smo ubacili i elemente iz novijih kolekcija. Tu će ponovo biti svetlih printova, grčke šare i smelih izreza. Ne mogu da dočekam da vidim kako će široka publika konzumenata H&M-a prihvatiti ove komade kao svoje – ispričala je Donatella.
Kreativni savetnik švedske kuće Margareta van den Bosch još ranije je obećala da će ova saradnja rezultirati upravo onime što čini Versace toliko slavnim.
- Versace predstavlja jedan od najvažnijih brendova savremenog doba. Mjihova kolekcija za H&M biće glamurozna i raskošna, baš kakav je i sam Versace. Donatella Versace će podeliti sa nama dizajn ikoničkih komada iz arhive. Biće to jedna slavljenička kolekcija, savršena za sezonu praznika – najavili su iz H&M-a kolekciju koja bi u prodavnicama trebalo da se nađe polovinom novembra.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti