Puma je u sredu na svom zvaničnom Instagramu otkrila da se Rihanna vraća na mesto kreativne direktorke jednostavnom porukom: "Vratila se".

Iako se odmah znalo o kome se radi, vest zapravo uopšte nije bila predvidliva. Rihannina saradnja s Pumom traje gotovo celu deceniju. Naime, brendu se 2014. pridružila kao kreativna direktorka, izdavši seriju rasprodanih patika (sećate se Puma Creepers modela?) i odradivši brojne revije na njujorškoj Nedelji mode, sve s pozitivnim kritikama od strane kritičara i kupaca. Njena poslednja kolekcija za Pumu izdata je na proleće 2018. kada je njihova saradnja naglo prekinuta, a Rihanna je nastavila s drugim projektima, šireći svoj uticaj na svet mode i beauty-ja.

Još uvek nije poznato šta će uključivati ​​nova Rihannina saradnja s Pumom i datum izlaska kolekcije, ali šta možemo da očekujemo od njenog povratka na mesto kreativne direktorke brenda?

Iako je današnja najava pokazala nekoliko naznaka i ako je suditi prema prošlim kolekcijama, očekuje se da će Rihanna iskoristiti veliku popularnost trendova s izrezima, te ponuditi inkluzivniju viziju brenda, u skladu s raznolikošću castinga za njene Savage x Fenty revije.

profimedia-0349040179.jpg
Jonas Gustavsson / ddp USA / Profimedia 

S obzirom na to da je brend Fenty vodila pod okriljem kuće LVMH, sigurni smo da će Rihanna svojoj viziji pristupiti sa svježim idejama i novim izvorom iskustva. Nagađa se da će naglasak biti na udobnosti i fleksibilnosti koje će i sama zvijezda moći nositi dok očekuje svoje drugo dijete.

Izvor: https://luxurysociety.hr/