Domenico i Stefano tvrde da nisu previše tužni zbog toga, pošto će uvek moći da koriste svoj logotip, a obojici prepoznatljivost predstavlja veoma važnu stvar.
- Veoma smo srećni što možemo da koristimo D&G logo. Pošto smo mi privatna kompanija, nemamo običaj da mnogo govorimo o tome u javnosti, ali evo, ispričaću vam. Pre dvadeset šest godina, kada smo počinjali, naš san je bio da postanemo veliki kao što je Chanel. Ne da imamo sličan stil, već da na taj način budemo ikone. D&G će nastaviti da postoji, ali kao logo za Dolce & Gabbana, kao što je to LV za Louis Vuitton ili dvostruko C za Chanel. Kada odemo sa ovog sveta, želeli bismo da za nama ostane nešto krajnje prepoznatljivo. Ukoliko želite da nešto radite do kraja svog života, morate da se opredelite za jednu stvar, a ne dve – objasnio je Stefano.
Ova dvojica kreatora veruju da je njihova kompanija poslednja od onih velikih imena koji se bore za opstanak i smatraju da je svetu potrebno još jedna zaista velika modna etiketa.
- Mislim da je došlo vreme za promene. Ako pogledate, mi smo poslednji modni dizajneri, a počeli smo pre dvadeset šest godina. Nema nikog drugog ko bi bio veliki kao mi. Na tržištu ih ima mnogo, ali da je neko postigao ogroman uspeh... Mi smo poslednji. Potreban nam je svima neko nov – primetio je Gabbana.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti