Osnovana 1977. godine, naglo razvijana osamdesetih i vrlo uspešna devedesetih godina prošlog veka, kuća Blugirl nastala je kao plod zamisli supružnika Anne Molinari i Gianpaola Tarabinija. Od prvog nastupa na milanskom Fashion Weeku 1981. godine, Anna Molinari nije nikad izostala s ove priredbe sve do današnjeg dana.
Prva linija koja se izdvojila u okviru glavnog brenda bila je Miss Blumarine, rođena 1983. godine, kao posebna kolekcija namenjena devojčicama uzrasta između šest i četrnaest godina. Ovo je, takođe, bila i godina velikog rasta kompanije i početak davanja licenci.
Devedesetih godina prošlog veka došlo je do velike ekspanzije brenda – modeli su se prodavali u više od šest stotina prodavnica širom sveta, dve velike radnje otvorene su u Milanu i New Yorku, sedam specijalizovanih butika je otvoreno u Milanu, Bariju, Londonu, Singapuru i Tajvanu.
Dve nove linije osnovane su unutar brenda – “Anna Molinari”, za koju jedno vreme kreirala Annina kći Rosella Tarabini i ready-to-wear linija za tinejdžerke. Anna Molinari predstavljala je svoje kreacije na revijama u New Yorku, Tokiju i Nagoji. Kraj devedesetih obeležen je fantastičnim izvoznim uspehom – skoro polovina prihoda priticala je iz inostranstva.
S početkom novog milenijuma, prosperitet se nastavio. Otvoren je butik u Pekingu, nova prodavnica počela je s radom u Tokiju. U jednoj od najboljih reklamnih kampanja za kuću Blugirl učestvovali su Albert Watson, Helmut Newton, Jurgen Teller, Ellen Von Unverth, Peter Lindberg i Tim Walker koji su fotografisali Carre Otis, Cindy Crawford, Naomi Campbell, Helenu Christensen, Carlu Bruni i Monicu Bellucci.
Godine 2003. prikazana je i muška kolekcija Blumarine Men na reviji Pitti Uomo, a 2007. godine je rođena kolekcija od teksasa pod nazivom Blugirl Follies. Danas kompanija ima ugovore o licenci za parfeme, naočare, predmete od kože, nakit i pokućstvo.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti