Svoj stil definišu kao zajedništvo improvizacije i dugog proučavanja – Brian i Claude pronalaze inspiraciju u najrazličitijim izvorima, od američke ikonografije preko evropske kulture ili bioskopskog repertoara – sve je u igri. Ruffian je jedan od malobrojnih modnih brendova koji ide sve do ekstrema, a onda napravi krug unazad.
“U svakoj kolekciji, kultura se sudara s kontrakulturom, klasika s avangardom, pank s princezama. Ruffian melje arhetipove i onda ih ponovo gradi, samo malko pomerene”, piše u zvaničnoj prezentaciji legendarnog brenda.
Oba kreatora na svoj način doprinose ovakvoj kompoziciji etikete. Brian Wolk ima dvojno obrazovanje – kao modni kreator, ali i kao dizajner kostima pa mu je ta jedinstvena perspektiva omogućila da radi na filmu, u pozorištu i operi. Wolk smatra da je upravo dobra osnova iz istorije integralni deo njegovog stvaralačkog, dizajnerskog procesa.
Claude Morais je pak proputovao svet radeći kao maneken a zatim i kao stilista, tako da je izgradio sofisticiran vizuelni i kulturni vokabular na kojem se zasniva čitav njegov kreatorski proces. Studirao je lepe umetnosti, a zahvaljujući posebnom interesovanju za slikarstvo, sklon je istraživanju boja.
Publika je dobila sjajnu priliku da se upozna detaljnije s radom ovih kreatora kad je objavljena knjiga “Ruffian: Inside Out” u kojoj je prikazan čitav kreativni proces tokom stvaranja dve kolekcije. Za fotografije je zaslužan Jamie Isiah, a prikazana je i saradnja s najcenjenijim umetnicima modne industrije kao što su make-up artist James Kaliardos i kreator Christian Louboutin.
Provedite vikend u Muzeju savremene umetnosti: Očekuje vas besplatan ulaz i vođenje izložbe o Mileni Pavlović Barili
Make-up trik sa olovkom za oči koji će ih vizuelno istaći: Isprobajte 'sandwich' tehniku
Meghan Markle i princ Harry već su proslavili Valentine's Day: Kako je izgledao njihov "triple-date" u Kanadi?
Ljubavni horoskop za 14. februar: Otkrijte koji znakovi će za Dan zaljubljenih sijati najsjajnije
Obuća u ovoj boji preuzima tron: Saznajte koju nijansu dizajneri predlažu umesto crne za proleće 2025.