Priča o brendu Loewe počela je 1846. godine, u vreme kad se Madrid pripremao za dva kraljevska venčanja – Isabele II Burbonske i princeze Marie Luise Fernande. Iste godine je grupa španskih zanatlija otvorila radionicu za proizvodnju predmeta od kože u najvažnijem trgovačkom kraju Madrida, u ulici Lobo. Godine 1872. u Madrid je stigao Enrique Roessberg Loewe, nemački zanatlija čija je specijalnost bila upravo rad s kožom. Odlučio je da udruži snage sa Špancima i ustanovi brend. Dvadeset godina kasnije za tu je marku znao čitav Madrid – Loewe je ujedinio svoju preciznost i tehniku sa španskom senzualnošću i kreativnošću.

Godine 1905. Loewe postaje “Zvanični snabdevač španske kraljevske krune”, a posle pet godina stiče takvu reputaciju da otvara i prodavnicu u Barseloni. Međunarodna ekspanzija počela je 1963. godine, kad je Loewe istakao svoju firmu i u ulici New Bond u Londonu.

Sedamdesetih godina dvadesetog veka za Loewe su kreirali Karl Lagerfeld, Giorgio Armani i Laura Biagiotti, a 1979. godine pojavljuje se i kolekcija od nape koju je dizajnirao Renzo Zengiaro. Slavna španska kuća lansirala je nekoliko parfema – L, Loewe Loewe, Air Loewe i Esencia de Loewe. Muška glavna linija i ready-to-wear kolekcija lansirane su 1987. godine, a prodor na azijsko tržište rezultirao je otvaranjem više od 35 prodavnica samo u Japanu.

U godini 150-og jubileja, vlasništvo nad brendom preuzeo je LVMH, dok se za dobru energiju svih linija stara umetnički direktor Stuart Vevers koji je na toj poziciji od januara 2008. godine. Slavna španska marka nastavlja svoj modni pohod otvaranjem nove londonske radnje u martu 2011. godine gde će izlagati isključivo aksesoar.