Tridesetosmogodišnja ikona stila je još jedna zvezda koja je postala zaštitno lice španske modne kuće, nakon Scarlett Johansson, Penelope Cruz i Olivie Palermo.
Slike za reklamnu kampanju fotografisao je Terry Richardson, a Kate nije mogla da sakrije svoje oduševljenje rezultatima. "Veoma sam uzbuđena što radim Mango kampanju za proleće/leto 2012. Na slikanju je bilo divno, a rad sa timom je lak pošto je sa Terijem uvek i više nego zabavno", rekla je ona.
Pored posla sa Mangom, Kate takođe radi na tinejdžerskoj modnoj kolekciji sa svojom ćerkom Lilom Grace. Ona i njena ćerka radiće "funky tweenage" kolekciju za britansku marku Debenhams koja bi u prodaji trebala da se pojavi na leto. "Lila je uvek volela da isprobava maminu šminku i odeću, tako da je već odavno upoznata sa modom", naveo je dobro obavešteni izvor i dodao: "Sve to sa kolekcijom je bila njena ideja. Kate se složila sa tim i pomogla joj koristeći svoje kontakte koji su im obezbedili dobar ugovor"
Sve što se zna o novoj kolekciji ćerke Kate Moss jeste da će biti inspirisana britanskom tradicijom, jer ona ne želi da proizvodi brendiranu i uniformisanu odeću.
Kate Moss - i zaštitno lice i kreatorka
Kate Moss je novo zaštitno lice modne kuće Mango, a na leto u prodaju kreće modna kolekcija koju kreira zajedno sa ćerkom.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti