Pedesetdevetogodišnji kreator preuzeće palicu kreativnog direktora Diet Coke od Karla Lagerfelda nakon čega će u narednih 12 meseci raditi na nizu projekata. U čast svojih zaobljenih bočica parfema, dizajn Diet Coke takođe će biti u obliku ženskog tela.
"Bilo je veoma lepo oblačiti bočice u novi dizajn. Motiv Diet Coke je veličanstven, a ono što ju je učinilo specijalnom jeste poslednji korak kada sam aplicirao svoj logo", otkriva kreator.
Što se samog angažmana tiče Gaultier će se pored dizajniranja flašice baviti i sadržajem sajta, maloprodajom i reklamnim kampanjama.
Baš kao Lagerfeld i Gaultier prati stope Matthew Williamsa, Gianfranco Ferrea, Marni i Roberta Cavallija koji su već ostavili trag u ovoj kompaniji.
Pored dizajniranja nove Diet Coke, Gaultier je prošle godine otkrio da planira provokativnu kolekciju veša u saradnji sa italijanskim brendom La Perlom.
On je rekao da je saradnja jednostavno obavezna dodajući - "Donji veš je deo mog DNK, uvek sam ga koristio u svojim kolekcijama. Kuća La Perla je savršeni partner"
Jean Paul Gaultier dizajnira flašicu Diet Coke
Poznati dizajner postao je novi kreativni direktor pića Diet Coke...
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti