Američka modna kuća kreirala je kolekciju četiri nova mirisa pod imenom Big Pony, čime će proslavljeni muški mirisi dobiti i žensko izdanje.

Marc Rey, predsednik International Designer Collections u L'Oréal USA, koji će takođe sarađivati sa ovom kućom na mirisima otkrio je da oni nose i novu poruku svim ženama - "Prezentovanjem nove linije mirisa ženama šaljemo privlačnu poruku: Živite život u omiljenoj boji i istaknite samo svoju živahnu stranu. The Big Pony kolekcija za žene je buket uzbudljivih parfema namenjenih iPod generaciji."

Takođe, predsednica sektora Ralph Lauren Fragances Worldwide, Guillaume de Lesquen dodala je da nova kolekcija mirisa podstiče žene da izraze svoju drugu stranu i promene ličnost - "Parfemi predstavljaju identifikovanje sa četiri atributa moderne žene: sporstkim, senzualnim, slobodnim duhom i stajliš”

Kolekcija je namenjena mlađim ženama, a u široj prodaji će se naći u aprilu nakon dve nedelje ekskluzivne prodaje u lancu prodavnica Bloomingdale’s.