Američka modna kuća kreirala je kolekciju četiri nova mirisa pod imenom Big Pony, čime će proslavljeni muški mirisi dobiti i žensko izdanje.
Marc Rey, predsednik International Designer Collections u L'Oréal USA, koji će takođe sarađivati sa ovom kućom na mirisima otkrio je da oni nose i novu poruku svim ženama - "Prezentovanjem nove linije mirisa ženama šaljemo privlačnu poruku: Živite život u omiljenoj boji i istaknite samo svoju živahnu stranu. The Big Pony kolekcija za žene je buket uzbudljivih parfema namenjenih iPod generaciji."
Takođe, predsednica sektora Ralph Lauren Fragances Worldwide, Guillaume de Lesquen dodala je da nova kolekcija mirisa podstiče žene da izraze svoju drugu stranu i promene ličnost - "Parfemi predstavljaju identifikovanje sa četiri atributa moderne žene: sporstkim, senzualnim, slobodnim duhom i stajliš”
Kolekcija je namenjena mlađim ženama, a u široj prodaji će se naći u aprilu nakon dve nedelje ekskluzivne prodaje u lancu prodavnica Bloomingdale’s.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti