Crocs se ponovo udružuje sa velikim imenom visoke mode, a ovoga puta reč je o francuskoj kući Jean Paul Gaultier. Brend poznat po udobnoj obući najavio je novu kolekciju u saradnji sa couture legendom, namenjenu istinskim ljubiteljima mode. 

Ova limitirana linija donosi prepoznatljive Gaultierove dizajnerske elemente. Kultni modeli kao što su Classic Clog i Bae Clog sada dolaze sa detaljima poput legendarnog korseta, kao i ukrasima u stilu sigurnosnih zihernadli i drapiranih materijala koji podsećaju na veštačku kožu.

Spajanjem komfornosti sa avangardnim dizajnom, Crocs i Jean Paul Gaultier stvaraju novu estetsku priču, savršeno usklađenu sa trenutnim trendovima u svetu obuće. Saradnja odgovara potrebama savremenih potrošača koji žele da kombinuju praktičnost i stil, piše WWD.

Na početku, Crocs je bio zamišljen kao obuća za brodske uslove: otporna na vodu, sa dobrim prijanjanjem i otpornom unutrašnjom strukturom te inspirisana holandskim klompama. Međutim, još od prvog modnog partnerstva sa Christopherom Kaneom 2016. godine, brend ne prestaje da se pozicionira u visokoj modi, pa su tako postojale saradnje sa Balenciagom, Simone Rocha, Kurt Geigerom, Feng Chen Wangom, Christianom Cowanom, Jeffom Stapleom i mnogim drugima.

U središtu uspeha brenda nalazi se verna zajednica. Upravo zbog toga, Crocs je otvorio novi “Icon” butik u njujorškom SoHou, na adresi 543 Broadway i to u prostoru površine 4000 kvadratnih metara, duž celog gradskog bloka. Prodavnica pruža kupcima potpuno personalizovano iskustvo, uključujući izbor Jibbitz dodataka.

Crocs je danas daleko od svojih skromnih početaka i predstavlja pravi globalni fenomen u modi. Nova saradnja sa Jean Paul Gaultierom to samo dodatno potvrđuje.