We should all be feminists.
Just do it.
J’adore Dior.
Moda oduvek govori, često glasnije od kroja, printa ili siluete. Kroz decenije, slogani u fashion industriji postali su manifesti brendova, generacijske parole, integrisani i u meme kulturu. Danas, više nego ikad, brendovi se oslanjaju na sopstvenu arhivu, iz nje crpe nadahnuće i na taj način se vraćaju kodovima kuće. Uzmimo za primer Burberry koji je, pod kreativnim vođstvom Daniela Leeja, 2021. godine obnovio istorijski serifni logo iz 1901. te oživeo kultnog viteza na konju (Equestrian Knight), proslavljajući brendov duh i nasleđe.
Dior takođe igra na kartu nasleđa, ali na svoj, diskretno glamurozan način.
Postoje modne fraze koje ostaju urezane u kolektivnoj svesti poput parfema na koži. J’adore Dior definitivno je jedna od njih. Sve je počelo 1999. godine, kada je Dior lansirao parfem J’adore, čije su ambasadorke bile i snažne ženske individue poput Charlize Theron i Rihanne. U trenu, kuća je dala definiciju nove senzualnosti kroz samo dve reči.
Da je J’adore Dior postao gotovo pa folklorni simbol pop-kulture postalo je jasno i kroz lik Carrie Bradshaw, koja je najpre u Sex and the Cityju nosila legendarnu slip haljinu od štampane svile iz kolekcije za jesen/zimu 2000. godine koju je John Galliano dizajnirao za Dior. U filmskom nastavku, Carrie je pak nosila prepoznatljivi top sa ovim potpisom, čime je modni izraz J’adore Dior još više učvršćen kao izraz estetike čiji ste deo želeli da budete.
Više od dve decenije kasnije, kuća je spremna za sledeću modnu mantru – Diorling.
Novi slogan je mešavina nežnosti i pametne nostalgije, ali i direktna referenca na istoimeni parfem sa kožnim notama iz 1963. godine. Dior je naziv Diorling već koristio i za jednu od svojih modnih linija u Velikoj Britaniji šezdesetih godina, a sada se vraća u modernizovanom obliku.
Capsule kolekcija za sezonu jesen-zima 2025/26, pod direkcijom Jonathana Andersona, donosi ovu reč kao statement, kao titulu, kao znak pripadnosti savremenom Dior svetu. Diorling je izvezen na belim košuljama, crnim duksevima, majicama, jaknama od sirovog teksasa i neizbežnim navy kačketima. Tu su i detalji poput B33 patika i srebrnih privezaka za ključeve, a sve je protkano duhom rafinirane nonšalancije.
Diorling je novi J’adore Dior. Ostaje samo da vidimo koja će ga stilska ikona prva poneti.
