Pre malo više od pola veka, Robert De Niro i Al Pacino po prvi put su se zajedno pojavili na filmskom platnu. Danas, toliko godina kasnije, evo ih ponovo, samo na našim mnogo manjim ekranima i u okviru modne kampanje.
Porodica, neprijatelji i prijatelji: Filmska putanja De Nira i Pacina
"The Godfather II" je priča o prošlosti, koju kroz dinamične kadrove nosi De Niro, i sadašnjosti, koju kroz preke poglede i retko povišen ton slojevito nosi Pacino, o porodici Corleone. Oni nijednog trenutka ne dele kadar, iako su otac i sin, jer su na različitim vremenskim linijama. Ostvarenje koje je zauvek predodredilo njihovu vezu, sad već slobodno možemo da kažemo prijateljstvo, i svetu donelo dva izvrsna glumca.
Dvadeset godina kasnije, pokazali su kapacitet svog talenta kada su ponovo stali pred kamere, ali ovog puta na suprotnim stranama. Film"Heat" je bio eksplozija, napetost i iscrpljenost od silne jurnjave. "Righteous Kill" je zajednički, celokupan promašaj. Neiskorišćen potencijal, iako u kadru imate dva svetski poznata i priznata glumca. "The Irishman" je iskupljenje i povratak, humoristička retrospektiva njihovih života.
Posle jedne od pet najuticajnijih porodica u Njujorku, posle neprijateljske policijske potere, posle onog "bolje da ne spominjemo" i jedne emotivne i moralne retrospektive, Moncler je svet nagradio jednim kratkotrajnim ostvarenjem. Robert De Niro i Al Pacino su prijatelji. Stari drugovi. I u životu i u kadru nove "Warmer Together" kampanje za spomenuti brend.
Moncler kampanja: Warmer Together
Moncler u novoj globalnoj kampanji "Warmer Together" slavi ljubav i prijateljstvo kao jednu od najviših životnih vrednosti. Al Pacino i Robert De Niro u crno-belom kadru, kroz priču o prijateljstvu, predstavljaju vrednosti brenda: naklonost, toplinu i osećaj zajedništva. Kampanja je snimana u New Yorku, jer nijedan drugi grad ili mesto ne bi imao smisla, i uključuje kratke filmove i fotografije koje istražuju teme poverenja i povezanosti.
U kampanji, De Niro nosi Maya 70 jaknu i Bretagne model za jesen 2025. Muziku za kampanju obezbedio je umetnik i ambasador Monclera, Tobe Nwigwe sa svojom verzijom pesme "Lean on Me", večitom himnom svih prijateljstava, koja dodatno osnažuje poruku zajedništva. Moncler kampanjom ističe da toplina ne dolazi samo spolja, već iznutra. Iz razgovora, pažnje i zajednički provedenog vremena.
Prijateljstvo.
Al Pacino i Robert De Niro izgradili su izvanredne karijere zasebno. Svaki u svom, donekle sličnom žanru, ređali su kultne uloge i sakupljali prestižne nagrade. Međutim, jedan bez drugog ne bi mogli. Ime Al Pacino ne bi značilo to što danas znači da u "The Godfather II" nije pokazao dubinu i složenost lika Michaela Corleone, dajući filmu večitu težinu. Ime Robert De Niro ne bi imalo tu težinu da u "Heatu" nije stvorio nezaboravnu napetost i hemiju s Pacinom, pokazujući svoj raskošni glumački talenat.
I to je čar svakog prijateljstva. Mi jesmo svi sami za sebe. Svaki čovek je ostrvo, ali bez ljudi koje isključivo sami i svesno biramo da budu deo naših života, da nas posavetuju i da ih poslušamo, da nam se jave na telefon baš kad je najpotrebnije (makar to bilo i u četiri ujutru) i da popijemo kafu, pa čak i na 20 minuta.
Prijatelji zaista jesu porodica koju sami biramo. Ljudi koji će biti surovo iskreni kada je potrebno, i utešiti kada je neophodno. Zato je ova kampanja toliko eksplodirala u roku od milisekunde na društvenim mrežama - jer je spojila jedan večiti simbol sa dve bezvremenske legende svetskog glumišta.
Dve stolice i mesto samo za njih.