"Bilo je veoma zabavno. Ukombinovali smo ideju 'mog prvog auta' i kolica za bebe što je ironično i nadrealno, ali to se najbolje slaže sa onim što radimo", otkrio je Viktor Horsting na koktelu u Park Hyattu u Parizu - "Potrajalo je sa izradom, prvenstvneo za što su kolica morala biti bezbedna i testirana. Interesantno je raditi projekat koji je drugačiji od svih ostalih."
Inače, 2013. godine brend će obeležiti dvadeset godina postojanja, ali Viktor napominje da on i njegov poslovni partner Rolf Snoeren još nemaju ideju kako će to obeležiti. "Razmišljamo o tome, ali to nam nije prioritet. To što trajemo toliko dugo rezultat je našeg rada."
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti