Među najvećim fanovima cipela našli su se studenti mode, kao i grupe žena koje su iskoristile priliku da prošetaju par Louboutinki.
“Hologram Dite Von Teese je ponajviše otvorio apetit muškarcima. Naporno smo radili na tome da privučemo što veću publiku”, izjavila je Ashley Woodfield pres menadžerka Design Museum-a.
Inače, zbog odziva publike radno vreme muzeja produženo je kako bi izložbu mogli da pogledaju svi zainteresovani posetioci.
“Louboutin je sagradio jedan od najuspešnijih brendova cipela na svetu i ova izložba je imala cilj da pruži još bolji uvid u samu ličnost dizajnera koji stoji iza čuvenih cipela”, navodi se u saopštenju kustosa Donne Loveday.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti