Zvezda serije ‘Hit and Miss’ postaće zaštitno lice kampanje za jesen/zimu ‘12/13, a kako se navodi fotografije kampanje koje su slikali Mert Alas i Marcus Piggott prikazaće glumicu u provokativnom i zavodničkom stilu. Ona će na portretima nositi ženska odela.
Ovo je drugi put da Chloe sarađuje sa kućom Miu Miu, s obzirom na to da je već bila zaštitno lice reklamne kampanje za proleće/leto 1996.
Inače kuću Miu Miu je ne baš tako davno pratila kontroverza kada je Haliee Stainfeld postala zaštitno lice, jer su slike reklamne kampanje ocenjene neodgovornim pošto prikazuju dete na nesigurnoj lokaciji.
Ipak kompanija Prada Retail UK, koja poseduje Miu Miu brend branila se tvrdnjama da je snimanje deo “ozbiljne i visokomodne kampanje”. Oni su takođe dodali da je Haliee, koja sada ima 15 godina, mogla slobodno da se pomeri sa pruge na kojoj je sedela i da joj to niko nije branio. Međutim, organizacija Advertising Standards Authority presudila je i slike reklamne kampanje su ubrzo povučene.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti