Lana, koja će postati zaštitno lice švedskog modnog lanca, pozirala je za jesenju reklamnu kampanju u stilu šezdesetih godina. „Raspoloženje je, kako i ime kolekcije kaže, potpuno u stilu noći u Los Anđelesu“, za WWD naveo je Donald Schneider.
Kampanja će biti lansirana u septembru, dok se njen drugi deo planira za zimu. Američka pevačica je već snimila i obradu pesme Blue Velvet iz 1960. godine, koja će pratiti reklamnu kampanju.
Inače, luksuzni modni brend Mulberry početkom godine kreirao je torbu u čast pevačice. „Sviđa mi se dizajn, predstavlja savršeni miks između stare škole Holivuda i savremenog stila. Velika mi je čast što je jedan tako klasičan i prestižan brend nazvao torbu po meni“, rekla je Lana tom prilikom.
Ipak, u kampanji za H&M ona će se prvi put oprobati kao model.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti