Legendarni plivač, koji je na ovogodišnjim Igrama u Londonu postao najuspešniji Olimpijac svih vremena, osvojivši 22. olimpijsku medalju, pojavljuje se u novoj kapmanji, Core Values, zajedno sa bivšom gimnastičarkom Sovjetskog Saveza Larisom Latyninom.
Naime, Larisa je bila najuspešnija olimpijska takmičarka do ove godine, kada je sa tog mesta svrgnuo upravo americki plivač. Fotografije Larise i Michaela za potrebe nove kampanje Luis Vuittona, napravila je Annie Leibovitz.
Prema saopštenju za medije, njih dvoje imali su o mnogo čemu da pričaju - o veoma različitom razvojnom putu, napredovanju ka slavi, najsjajnijim trenucima, uspomenama, sportskim i privatnim putovanjima...
Larisa i Michael su izabrani kao zaštitna lica ove kampanje, zato što dele ista uverenje kao i brend Luis Vuitton, a to je - važnost prenošenja strasti na druge.
Slogan nove kampanje glasi "Dva izvanredna putovanja, a samo jedan način da se stigne tamo. Larisa Latynina i Michael Phelps. Gimnastičarska i plivačka legenda.
Larisa i Michael krenuli su stopama Muhammada Alia, Angeline Jolie, Keitha Richardsa i frontmena grupe U2 Bona, koji su svi bili zaštitna lica kampanje Core Value.
Michael Phelps zaštitno lice Louisa Vuittona
Olimpijska plivačka legenda, Michael Phelps, postao je zaštitno lice nove kampanje Core Values brenda Louis Vuitton.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti