Španski brend Mango voli poznata lica u svojim kampanjama. Alice Dellal, Josephine de la Baume, Penélope Cruz i Kate Moss su unele svoju harizmu u reklamnim kampanjama, a sada je za mušku kolekciju red došao i na Andrésa Velencoso.
On je takođe i zaštitno lice za Chanelov parfem Allure Homme Sport, a radio je i za Louis Vuitton, Loewe i H&M.
U Mangu kažu da su uspeh i profesionalizam osnovni kvaliteti zbog kojih je Andres izabran da bude ambasador brenda. Smatraju da je on pravo oličenje tipa muškarca za H.E. Mango – mladić, bezbrižnog duha i sopstvenog stila.
Maneken je od 2008. u vezi sa australijskom divom Kylie Minogue.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti